Hvilken knallert 45..
Fra : Klaus

Dato : 09-06-05 20:39

kan holde til en fører på ca. 150 kg. hvilket mærke har bedst
holdbarhed?

Klaus H

Fra : Allan Riise

Dato : 09-06-05 20:44

"Klaus" <hebs@fjerndette.esenet.dk> skrev i en meddelelse
> kan holde til en fører på ca. 150 kg. hvilket mærke har bedst holdbarhed?
>
> Klaus H

Derbi Senda R.

6 Gear lidt over 8Hk. ( Ihvertfald 75 km/t, med din vægt ) når
begrænsningerne er taget, og vel nok markedets stærkeste motor (
Langtidsholdbar )

--
Allan Riise

Fra : Klaus

Dato : 09-06-05 21:35

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> 6 Gear lidt over 8Hk. ( Ihvertfald 75 km/t, med din vægt ) når
> begrænsningerne er taget, og vel nok markedets stærkeste motor (

Undskyld, Allan. Det skal være en scootermodel.

Klaus H

Fra : Myt

Dato : 09-06-05 21:41

"Klaus" <hebs@fjerndette.esenet.dk> skrev i en meddelelse
> kan holde til en fører på ca. 150 kg. hvilket mærke har bedst holdbarhed?
>
> Klaus H

Nu har jeg ikke lige den vægt du nævner, tror jeg, men min Aprilia Rally,
den slæber mig nu godt rundt omkring. Jeg har kørt godt 44.000 km siden 98,
så det er en slider.

Myt

Fra : Hekto

Dato : 09-06-05 22:21

In article <42a89b60$1$63657$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
hebs@fjerndette.esenet.dk says...
> kan holde til en fører på ca. 150 kg. hvilket mærke har bedst
> holdbarhed?

Peugeot Elyseo, eller PGO TRex er vist dem der er bedst plads på.
Pøjgot'en holder glimrende.
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Cacba

Dato : 10-06-05 21:50

> kan holde til en fører på ca. 150 kg. hvilket mærke har bedst
> holdbarhed?

Har en PGO Dr. Big.. De laver en 45 model T-REX .. forskellen på dem er kun
begrænsningerne.

Min har kørt 20.000... vil gætte på at jeg har kørt knap 2.000 km med en
bag på. uden problemer... Scooteren er meget massere af plads, især benplads
(hvilket mange modeller har problemer med). Har hørt om flereaf den her
slags de rhar gået 30-40.000 unden problemer...

/Cacba Out