Reservenøgler
Fra : Jens Gregersen

Dato : 09-06-05 20:21

Hej NG

efter en uge hos 'smeden' fik jeg endelig maskinen tilbage - og så fik jeg
forlagt min eneste nøgle - den er væk - duker måske op - måske ikke!
Det er bare for surt - godtnok har vejret ikke været for godt - men de
seneste par dage har da været gode nok...

Spørgsmålet er så hvordan er det lige man skaffer en ny nøgle når man nu
ikke har en anden at få filet den efter? Og hvor lang tid - og hvad koster
sådan en lille sag...? Nogen der ved det?

Det er en Yamaha virago 250, fra 1988...

Vil være glad for svar...

Hilsen Jens

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 09-06-05 20:35

"Jens Gregersen" <jensg@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sådan en lille sag...? Nogen der ved det?
>
> Det er en Yamaha virago 250, fra 1988...

Spørg forhandleren. Han kan måske, hvis du er heldig, finde en ny via
stelnummeret.
Hilsen Matthias

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-06-05 20:35

"Jens Gregersen" <jensg@oncable.dk> writes:

> efter en uge hos 'smeden' fik jeg endelig maskinen tilbage - og så
> fik jeg forlagt min eneste nøgle - den er væk - duker måske op -
> måske ikke!

Kig lige i vaskemaskinen, der har jeg selv været heldig efter at have
rodet rundt i noget grus i en times tid

Nu kører jeg med en stor orange skummotorcykel (fra Leo Mortensen) som
nøglevedhæng
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Keld

Dato : 09-06-05 20:42

Hej Jens
Se mere på http://www.dani.dk/ har selv lige idag fået skåret en ny nøgle,
godt nok efter den originale, for ikke at skulle stå i din situation.