Andre kawa værksteder i storkbh??
Fra : Pizzabager

Dato : 09-06-05 20:17

er der andre kawa værksteder i storkbh som nogen vil anbefale.. tvivler lidt
på ham per harms, giver mig nogen fair priser :)

Kasper

Fra : Richard

Dato : 09-06-05 20:39

Pizzabager wrote:

> er der andre kawa værksteder i storkbh som nogen vil anbefale.. tvivler lidt
> på ham per harms, giver mig nogen fair priser :)

Prøv MC Gården i Slangerup - har ikke fået lavet mekanisk arbejde der; men
de er flinke at tale og handle udstyr med

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : AW på ZRX

Dato : 09-06-05 22:22

Stevens på Amager er blevet autoriseret kawa værksted.

Allan
ZRX 1200 S

Fra : Peter

Dato : 10-06-05 06:11

"AW på ZRX" <allanfjern@malwis.dk> skrev i en meddelelse

> Stevens på Amager er blevet autoriseret kawa værksted.
>
> Allan
> ZRX 1200 S

Jeg kører Honda, men kan alligevel klart anbefale Steven (Stevens MC_Shop,
Kirstinehøj)

PEter

Fra : Biker Mike

Dato : 10-06-05 09:01

Kører også Honda, men kan ikke helt anbefale ham, han er flink nok når der
skal sælges, men ved reklamationer kan han være meget svær at have med at
gøre.

Michael Sørensen

Jeg laver ikke noget i dag,
for i går lavede jeg heller ikke noget,
og det blev jeg ikke færdig med.

Fra : Jakob

Dato : 10-06-05 10:22

Pizzabager wrote:
> er der andre kawa værksteder i storkbh som nogen vil anbefale.. tvivler lidt
> på ham per harms, giver mig nogen fair priser :)

Kør ud til Lydmuren i stenløse - det er turen værd

--
Jakob, 748SP