DHB 2005
Fra : Ukendt

Dato : 09-06-05 20:14

Skal I ?

Fra : Thomas

Dato : 09-06-05 20:38

> Skal I ?

Desværre ikke...

--
Thomas Krath

Fra : Thomas

Dato : 09-06-05 20:39

>> Skal I ?
>
> Desværre ikke...

Se iøvrigt deltagere:
http://www.tpf.dk/DHB_tilmeldte_deltagere_pr.htm

--
Thomas Krath

Fra : Niels Bengaard

Dato : 09-06-05 21:04

> Se iøvrigt deltagere:
> http://www.tpf.dk/DHB_tilmeldte_deltagere_pr.htm

Fint link.
Der er da et par stykker der vist overdriver en anelse med effekterne, men
det er måske en del af showet.
Eks. 500 hk i en Subaru Impreza osv. Jeg tillader mig at tvivle.

Hvor er ham Tomaten, troede han skulle med?

Niels

Fra : John Sahl

Dato : 09-06-05 21:07

Niels Bengaard wrote:
> Der er da et par stykker der vist overdriver en anelse med
> effekterne, men det er måske en del af showet.

Jeg kan da se en del som jeg ved underdriver effekten...

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Anders Houmark

Dato : 09-06-05 22:57

John Sahl wrote:

> Jeg kan da se en del som jeg ved underdriver effekten...

Også her.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Niels Bengaard

Dato : 11-06-05 15:57

> Også her.

Hvorfor ikke bare skrive hvad man har.

Niels

Fra : John Sahl

Dato : 11-06-05 16:21

Niels Bengaard wrote:
> Hvorfor ikke bare skrive hvad man har.

For at forvirre fjenden?

Fra : Thomas

Dato : 11-06-05 16:33

> Hvorfor ikke bare skrive hvad man har.

Pga. bilsyn og personer der ikke kan tåle at andre har en hurtigere bil
(misundelse er en grim ting)! En af cossiegutterne blev hevet til syn et
par mdr. efter DHB @ Padborg Park pga. hans udtalelser om effekten.

--
Thomas Krath

Fra : Niels Bengaard

Dato : 11-06-05 17:24

> Pga. bilsyn og personer der ikke kan tåle at andre har en hurtigere bil
> (misundelse er en grim ting)! En af cossiegutterne blev hevet til syn et
> par mdr. efter DHB @ Padborg Park pga. hans udtalelser om effekten.

Men man kan jo se hvor hurtige bilerne er til DHB og gætte sig til effekten
ud fra det.
Ikke at skrive det der skjuler da ikke noget for mig at se.
Vil man holde sig i skjul for bilsyn og andre, så møder man da ikke op.

Niels

Fra : Thomas

Dato : 11-06-05 17:28

> Ikke at skrive det der skjuler da ikke noget for mig at se.
> Vil man holde sig i skjul for bilsyn og andre, så møder man da ikke
> op.

Jeg skriver blot hvorfor Politiet blev interesseret i netop hans bil.

--
Thomas Krath

Fra : Martin Vollert

Dato : 11-06-05 21:22

Også skrev Vollert

> Jeg skriver blot hvorfor Politiet blev interesseret i netop hans bil.

Var det Ronnie ??
--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert

Fra : Thomas

Dato : 12-06-05 03:57

> Var det Ronnie ??

Det kan vist ikke være andre ;)

--
Thomas Krath

Fra : Martin Vollert

Dato : 12-06-05 16:23

Også skrev Vollert

> Det kan vist ikke være andre ;)

Nu deltog han jo heller ikke bare med en Escort med 17" fælge og K&N filter,
men vandt sgu lortet og ikke for første gang vel det giver jo lidt
reklame.

Fra : Torben E

Dato : 12-06-05 15:29

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor ikke bare skrive hvad man har.
>
> Niels

Det er ikke alle der ved hvad de har, så for at være
på den sikre side.

Torben E

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-06-05 21:15

Thomas skriver:

> Se iøvrigt deltagere:
> http://www.tpf.dk/DHB_tilmeldte_deltagere_pr.htm

For for faen, en starlet med 370HK.....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : John Sahl

Dato : 09-06-05 20:54

Olesen wrote:
> Skal I ?

Jeg skal om søndagen..

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-05 21:01

> Skal I ?

gidder jeg sq ikke, alt for mange folk og alt for lidt pladser ved selve
racet, den oplevelse kan jeg sq godt leve foruden..

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-05 21:22

"Olesen" <n/a> skrev i en meddelelse
> Skal I ?

næh, men er der ikke en der gidt tage billeder af den 600 HK mondeo ?

--
Tom

Fra : Claus Fabritius

Dato : 09-06-05 21:28

"Olesen" <n/a> skrev i en meddelelse

> Skal I ?

Jeg gidder ikke før jeg ved at der har været afholdt et arrangement med styr
på tingene uden for banen.
--
Claus Fabritius

Be nice to nerds
Chances are you'll end up working for one

Fra : Anders Houmark

Dato : 09-06-05 22:47

Olesen wrote:
> Skal I ?

Nej, det kunne aldrig falde mig ind, ovenpå alle de historier jeg hørte om
sidste arrangement.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-05 22:49

> Nej, det kunne aldrig falde mig ind, ovenpå alle de historier jeg hørte om
> sidste arrangement.

Det var godt nok også kedeligt sidste år..

Mvh
Morten

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 10-06-05 19:06