Saddelmager? -skærme i nakkestøtter
Fra : Sam

Dato : 09-06-05 14:59

Hej

Er der nogen der har en idé til, hvordan man får fat i en god og billig
saddelmager? -er der noget man skal være opmærksom på?
Jeg skal have bygget 2 skærme ind i nakkestøtterne i en Audi A6.

På forhånd tak.

Sam

Fra : Knud Rasmussen

Dato : 09-06-05 16:19

"Sam" <prontosamfjerndether@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> saddelmager? -er der noget man skal være opmærksom på?
> Jeg skal have bygget 2 skærme ind i nakkestøtterne i en Audi A6.

Prøv evt: http://www.mc-sadelmager.dk
mvh
Knud

Fra : Sam

Dato : 09-06-05 20:42

Tak jeg prøver.

Fra : John Sahl

Dato : 09-06-05 20:55

www.lfaudio.dk kan også hjælpe!

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-06-05 21:19

John Sahl skriver:

> www.lfaudio.dk kan også hjælpe!

Har han også saddelmageri ?

Ud over det er Lars en yderst seriøs syr, har handlet med ham....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe