Youth Hostel midt i London
Fra : yenc@power-post.org

Dato : 09-06-05 13:11

Min søn og en kammerat vil gerne til London sidst i july eller først i august.
Jeg forestiller mig det skal være noget med Easyjet - ryanair og så 3-4 dage på et vandrehjem (Youth Hostel)
Er der andre billige måder at komme derover

Er der nogen som har nogle adresser ( eller URL ) på nogle Youth Hostel midt i London, som i kan anbefale
De må gerne være så billige så mulige

/Bjarne Olesen

Fra : Jan

Dato : 09-06-05 17:39

09 Jun 2005 12:11:00 GMT, <yenc@power-post.org >;
<42a831d3$0$35699$ec3e2dad@news.usenetmonster.com>; <dk.fritid.rejse>:

>Er der nogen som har nogle adresser ( eller URL ) på nogle Youth Hostel midt i London, som i kan anbefale
>De må gerne være så billige så mulige

hvis du er spejder: Baden-Powell House, Queen's Gate, London SW1 (?) -
et lille google skal nok hjælpe

--
/jan
news postings should be followed up in news

Fra : Jørgen

Dato : 09-06-05 20:23

Hej!

Kan da lige nævne at Stalios ham med Easyjet har startet et nyt
lavpriskoncept i London - med en fin location.

Priserne for et - godt nok meget basic og kedeligt dobbeltværelse starter
ved 10 pund. Men det er dog med eget bad og toilet - dog uden morgenmad.

og man skal bestemt ikke være overfølsom for den orange farve.

Men hvis det bare er et overnatningsted der skal bruges så er det vel fint
nok. Som altid med lavprisselskaberne - jo før man booker jo billigere....
Læs mere her.

http://www.easyhotel.com

Hilsen Jørgen

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 17-06-05 21:59

> Er der nogen som har nogle adresser ( eller URL ) på nogle Youth Hostel
> midt i London, som i kan anbefale
> De må gerne være så billige så mulige
>
> /Bjarne Olesen

Hej

Det er godt nok ikke et Youth Hostel, men min søster har boet her

http://www.barmybadger.com/

et par gange, og siger, at det er rigtig god valuta for pengene. Centralt,
rent og med et køkken, hvor man selv kan lave mad og en hyggelig have.

Hilsen Pernille

www.pernille-kennet.dk
stedet med de mange rejsebeskrivelser