El diagram til Peugeot 307 HDI
Fra : Jens Peter Sørensen

Dato : 09-06-05 13:08

Jeg mangler et eldiagram til en Peugeot 307 HDi stc. er der nogen som
har sådan en liggende jeg kan få et link til ???

Mvh

Jens Peter Sørensen

Fra : Ulrich

Dato : 09-06-05 22:39

"Jens Peter Sørensen (slet AL2HM)" <jens.peter@AL2HMpc.dk> skrev i en
meddelelse news:11183190800.184417204917789@dtext.news.tele.dk...

> Jeg mangler et eldiagram til en Peugeot 307 HDi stc. er der nogen som
> har sådan en liggende jeg kan få et link til ???

Hvad skal du lave?
307'eren kører med multiplex, det ikke for alm mennesker

--
Hygge Ulrich

Fra : Jens Peter Sørensen

Dato : 10-06-05 07:32

>Hvad skal du lave?
>307'eren kører med multiplex, det
>ikke for alm mennesker

Jeg skulle finde en forsyning til noget DVD hejs på
nakkestøtterne, det skulle vil kunne lade sig gøre uden risiko for
nedsmeltning.

Mvh

Jens Peter

Fra : Ulrich

Dato : 10-06-05 16:24

"Jens Peter Sørensen (slet 2CIN1)" <jens.peter@2CIN1pc.dk> skrev i en
meddelelse news:11183853170.445270512766218@dtext.news.tele.dk...

> Jeg skulle finde en forsyning til noget DVD hejs på
> nakkestøtterne, det skulle vil kunne lade sig gøre uden risiko for
> nedsmeltning.

Hvis det bare er power du skal finde, findes det ved C-stolpen.
Inde bag beklædning i føresiden.
Der sidder et firepolet stik, dette stik bruger man til hængertræk.
Du kan også købe en anden fætter til at holde din baghylde,
der findes en model med strømudtag (cigartænder)
Det samme stik du skal have fat i.

--
Hygge Ulrich

Fra : Jens Peter Sørensen

Dato : 12-06-05 16:40

Kunne jeg evt. finde en konstant + til at sætte på anhænger trækket, så jeg
kan få strøm på campingvognens køleskab ved samme lejlighed ??

Mvh
Jens Peter

Fra : Ulrich

Dato : 12-06-05 20:44

"Jens Peter Sørensen" <basti@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
jeg
> kan få strøm på campingvognens køleskab ved samme lejlighed ??

Ja, det jo det jeg beskriver.

--
Hygge Ulrich

Fra : Jens Peter Sørensen

Dato : 13-06-05 13:20

Ulrich <uz_FILTER_@jubiimail.dk> skrev:

Det er det jo også (undskyld) men jeg synes bare ikke jeg kan
finde en ledning som har et tværsnit jeg vil kunne forsvare at
trække den store strøm til en køleskab ud af, men jeg må jo lede
videre.
I min gamle Peugeot 306 var det trukket en 2,5 eller 4 mm2 ledning
fra en særskilt sikring i boxen og frem til baglygten, og en sådan
installation kunne jeg ikke finde i første omgang.

Mvh

Jens Peter

Fra : Ulrich

Dato : 13-06-05 17:01

"Jens Peter Sørensen (slet 8BPRG)" <jens.peter@8BPRGpc.dk> skrev i en
meddelelse news:11186654140.460709499268891@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> fra en særskilt sikring i boxen og frem til baglygten, og en sådan
> installation kunne jeg ikke finde i første omgang.

Jeg mener stikket sidder inde bag bagagerumlyset,
altså ved C-stolpen i føresiden.
Jeg havde org ledningsnet til hængertræk,
den niver strømmen der fra.

--
Hygge Ulrich