Olieforbrug på Golf 2.0
Fra : J.L.

Dato : 09-06-05 12:18

Hej NG

Er der nogen der ved om der stadigvæk er problemer med for stort olieforbrug
i VW's gamle 2.0 motor, som bl.a. sidder i Golfen etc.

På forhånd tak
Mvh JL

Fra : Tue

Dato : 09-06-05 14:03

On Thu, 9 Jun 2005 13:17:59 +0200, J.L. wrote:

> [...]
>
> Er der nogen der ved om der stadigvæk er problemer med for stort olieforbrug
> i VW's gamle 2.0 motor, som bl.a. sidder i Golfen etc.

Generelt ved jeg ikke. Min mors Golf IV 2.0 fra 2003 har brugt 1,5 L på
23.000 km, den bruges ofte kun til korte ture.

--
Tue

Fra : Claus Petersen

Dato : 09-06-05 14:49

"J.L." <ing@hotmailFJERNDETTE.com> wrote in message
> Hej NG
>
> Er der nogen der ved om der stadigvæk er problemer med for stort
> olieforbrug i VW's gamle 2.0 motor, som bl.a. sidder i Golfen etc.

Det er kun de "halvgamle" der har problemer med olieforbrug fra ny.
Altså de 2,0 8V der har cross-flow topstykke.

--
Claus
Nu med ny Golf TDI