Ferir/Azorerne....
Fra : Knud Erik Mortensen

Dato : 09-06-05 11:31

Hej!

Er der nogen der har holdt ferie på Azorerne
Hvordan er det ?

Mvh.
Knud Erik Mortensen

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 09-06-05 17:25

Knud Erik Mortensen <ack@mail.dk> skrev:
>Hej!
>
>Er der nogen der har holdt ferie på Azorerne
>Hvordan er det ?
>
>Mvh.
>Knud Erik Mortensen
Jeg har været en uge i Ponta Delgada - og det var bare skønt, og
så spiser man godt.
Der er så meget at se på øen (øerne)de er meget blomsterrige,
Hortensia vokser som ukrudt, der dyrkes tobak,annanas og te, og de
har nogle fantastiske varme kilder hvor der også laves mad i dybe
huller.Det er også skønt at gå en tur i "bjergene" rundt om sde
flotte søer, som har hver deres farve, og selvfølgelig er der bade
og golf muligheder.Hvis du i første omgang vil have noget gratis
lekture, som beskriver øen som den er, så bestil Bravo Tours
katalog.I vil nyde det, med mindre det er bargader og disco i
søger.
TPB

Fra : PL

Dato : 10-06-05 14:11

"Knud Erik Mortensen" <ack@mail.dk> wrote in message
> Hej!
>
> Er der nogen der har holdt ferie på Azorerne
> Hvordan er det ?
>
> Mvh.
> Knud Erik Mortensen

Jeg har været på 3 af øerne og kan kun varmt anbefale det, hvis man er til
vandreture, ingen turister og dejlig natur.
Se her for fyldig info:
http://www.azores.dk/dkindex.htm

Go' tur

Per

Min indbakke er beskyttet af TryUs SPAMfighter
2 spam mails er blokeret indtil videre.
Hent gratis www.tryus.dk/spamfighter.asp i dag!

Fra : Jacob Riis

Dato : 11-06-05 11:05

Knud Erik Mortensen wrote:
> Er der nogen der har holdt ferie på Azorerne
> Hvordan er det ?
>
> Mvh.
> Knud Erik Mortensen

Jeg havde en god tråd her i gruppen om om mulighederne for at holde ferie på
Azorerne. Kan ses her http://tinyurl.com/3vq2c ( google groups)

Jeg har ikke været på øen, men jeg må sige at det ser rigtigt spændende ud.

--
Jacob