Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Q : 1 GF og 2 skærme
Fra : Johnny B 2000

Dato : 09-06-05 06:28

jeg har aldrig rodet med 2 skærme på 1 grafikkort, så derfor søger jeg lidt
hjælp.

har en der spørger om 2 skærme til hans Albatron FX5500 (256mb ram)

hvordan sættes det op, så man f.eks kan se Media player på den ene skærm og
surfe på dem anden ???

--
Johnny [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Brian Hansen

Dato : 09-06-05 15:09

"Johnny B 2000" <SLETDETTEjohnnyb2000@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> har en der spørger om 2 skærme til hans Albatron FX5500 (256mb ram)
>
> hvordan sættes det op, så man f.eks kan se Media player på den ene skærm

Det finder Windows selv udaf. Du kan rode lidt med opsætningen under
Kontrolpanel/skærm.

I langt de fleste tilfælde kan du bruge skærmene som du vil.

Brian

Fra : Johnny B 2000

Dato : 09-06-05 17:32

okay det vil jeg så prøve at rode med