Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Exif viewer il IE og Firefox
Fra : ;o\)-max-

Dato : 09-06-05 06:03

Den ser ud til at fungere rigtigt godt (gratis)
Højreklick i din browser og tjek exif info oa.
http://www.opanda.com/en/
-max-

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 09-06-05 16:24

On Thu, 9 Jun 2005 07:02:50 +0200, -max- wrote:

> Den ser ud til at fungere rigtigt godt (gratis)
> Højreklick i din browser og tjek exif info oa.
> http://www.opanda.com/en/
> -max-

Jeg er begyndt at bruge den herfra
http://ted.mielczarek.org/code/mozilla/fxif/

Den virker i Mozilla Suite og i Firefox.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard

Fra : PH

Dato : 09-06-05 16:33

> Den ser ud til at fungere rigtigt godt (gratis)
> Højreklick i din browser og tjek exif info oa.
> http://www.opanda.com/en/
> -max-

Takker
Så kører den også her.
Hvordan bevarer i jeres exif-data, efter en tur photoshop ?

--
Mvh Peter ....jobsøgende webdesigner
http://www.cgi-shop.dk/bilag/html/index.html

Fra : ;o\)-max-

Dato : 09-06-05 17:51

"PH"

> Takker
> Så kører den også her.
> Hvordan bevarer i jeres exif-data, efter en tur photoshop ?
>

> --
> Mvh Peter ....jobsøgende webdesigner

Den bevarer exif på alle mine billeder - gem/gem som,
hvis du gemmer til web kunne jeg forestille mig den
kutter exif info for at lave filen så lille som muligt.. -max-

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 09-06-05 19:27

-max- wrote:
> Den ser ud til at fungere rigtigt godt (gratis)
> Højreklick i din browser og tjek exif info oa.
> http://www.opanda.com/en/
> -max-

Er det bare mig, eller virker den ikke i Firefox 1.04?

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

"Shut down your computer and go out and plant a tree"

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 09-06-05 19:44

On Thu, 09 Jun 2005 20:26:49 +0200, Thomas Schreiber wrote:

> Er det bare mig, eller virker den ikke i Firefox 1.04?

Jeg har ikke prøvet, men har du installeret Opanda IExif 2.0 først, som
der står man skal gøre. Prøvede en anden som jeg ikke kan huske hvad var
som jeg ikke kunne få til at virke fordi jeg ikke havde læst grundigt nok.
Men den jeg foreslog i en anden mail, virker kun med exetensionen.

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 09-06-05 20:01

On Thu, 9 Jun 2005 20:43:41 +0200, Jens Stadsgaard wrote:

> [...]
> som jeg ikke kunne få til at virke fordi jeg ikke havde læst grundigt nok.
> Men den jeg foreslog i en anden mail, virker kun med exetensionen.

Har lige afprøvet den. Den virker ok. Både i Mozilla suite og i Mozilla
firefox, med pluginen til firefox. Skønt. Havde ledt et stykke tid efter
en der virkede i Suiten, men det har været umuligt før i weekenden hvor
jeg fandt den jeg linkede til, men denne her ser bedre ud da der kommer
flere oplysninger med i exifen.

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 09-06-05 20:31

Jens Stadsgaard wrote:

> [...]
> en der virkede i Suiten, men det har været umuligt før i weekenden hvor
> jeg fandt den jeg linkede til, men denne her ser bedre ud da der kommer

Ved du hvordan man fjerne lortet i FF igen?

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

"The best way to kill a troll, is to ignore him "

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 09-06-05 20:42

On Thu, 09 Jun 2005 21:30:36 +0200, Thomas Schreiber wrote:

> Ved du hvordan man fjerne lortet i FF igen?

Tools - Extensions - uninstall

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 09-06-05 20:57

Jens Stadsgaard wrote:
> Tools - Extensions - uninstall

Graci

Fra : ;o\)-max-

Dato : 10-06-05 08:41

"Thomas Schreiber"

> Graci
>
> --
> Thomas Schreiber

Jeg har "også" det princip spring ud i det og læst dig frem til hvad
du gjorde galt bagefter.. Installerede mozilla ext inden Opanda IExif 2.0,
og een gang til efter, den kører finno i v1,02, glimrende tool, er ikke vild
med den exif editor de sælger(ikke prøvet) men princippet at folk ændrer
i exif er noget skod i stil med at klone i reportage billeder, der bør være
nogle ting vi kan stole på, syns jeg, ind til nogen overbeviser mig om det
modsatte.. -max-

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 10-06-05 08:55

-max- wrote:
> [...]
> nogle ting vi kan stole på, syns jeg, ind til nogen overbeviser mig om det

Hehe - enig