Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
blå og rød
Fra : ;o\)-max-

Dato : 08-06-05 20:38

Lidt makro - uha Dennis det er sku en svær opgave du
har sat mig på - flere senere, søvnig nu.. -max-
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1542277
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1542279

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 08-06-05 21:26

On Wed, 8 Jun 2005 21:38:09 +0200, -max- wrote:

> Lidt makro - uha Dennis det er sku en svær opgave du
> har sat mig på - flere senere, søvnig nu.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1542277

ER et meget fint billede, dog lidt uskarpt i bunden af etiketten. En smule
mere til højre med falsken og så ville der være plads til en tekst til
ventre. En ren reklame du har lavet.

Så er spørgsmålet bare. Hvorfor er der stadig noget i flasken

--
M.v.h
Jens Stadsgaard

Fra : ;o\)-max-

Dato : 09-06-05 03:45

"Jens Stadsgaard"

> [...]
> ventre. En ren reklame du har lavet.
>
> Så er spørgsmålet bare. Hvorfor er der stadig noget i flasken

Ja det er sygt som man skal blænde ned med makro,
kreativ dybdeskarphed hvad klager jeg over..)
Fuld knald på studieflashen direkte fra venstre, reflektor
til højre og sb-800 op i loftet og alligevel kun bl.4,0
håndholdt (stativet ligger i Indien).. Kan ikke anbefales
at håndholde makro skud..
Flasken er for lille til at der kan laves en rigtig go' GT,
skal lige have samlet et par flasker mere.. -max-

Fra : Jan Bøgh

Dato : 09-06-05 08:45

-max- wrote:
> Lidt makro - uha Dennis det er sku en svær opgave du
> har sat mig på - flere senere, søvnig nu.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1542277
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1542279

Andy Warhol var bedre til dåser!

vh
jan

--
Fotoamatør af Guds nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : ab©

Dato : 09-06-05 18:11

> Lidt makro - uha Dennis det er sku en svær opgave du
> har sat mig på - flere senere, søvnig nu.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1542277
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1542279

Uden at kende "Dennis" og dennes billedopfattelse, kan jeg ikke lade være
med at give udtryk for forundring - er det dog ikke den slags fotos, der
skulle holdes ovre i "test-afdelingen" eller på anden måde udenfor
offentliggørelse, der har noget med billedindhold at gøre ?

ab

Fra : ;o\)-max-

Dato : 09-06-05 18:23

"ab©"