Vel vidende at der har været en del spgsml. ang. fortrydelsesret, kender
jeg vel nogenlunde teksten:
Private kunder har 14 dages fortrydelsesret hvis varen er købt via
postordre. Det kræver dog at varen er i væsentlig samme stand som
modtaget. Hvis du ønsker at udnytte din fortrydelsesret, skal du blot
klikke på "udnyt fortrydelsesret" og følge vejledning på skærme
Er firmaets tekst kopieret.
Sagen er: Jeg bestiller modtager og betaler en fotoprinter. Ved andet
forsøg (1. var farve) viser det sig at den ikke kan printe sort-hvide
billeder sort-hvide, men kun brun-hvide (som mørk chokolade)
Jeg kontakter HP da det er en HP printer og bliver koblet på en
support-medarbejder. HP og medarbejderen har mit tlf. nr. både privat og
på arb. samt min e-mail adresse. Ligeledes er de inf. om tidsrammen (14
dg.), da jeg evt. vil gøre brug af min fortrydelsesret.
Efter to tlf. samtaler med supporteren er problemet uløst (uændret) og
mail fra mig besvares ikke (tlf. opkald udelukkes, da jeg ved henv. ikke
kan få et nr.)
Printeren returneres rigeligt inden for tidsfristen til den danske
web-shop som rma-sag som fortrydelse ifgl. firmaets vejledning med ønske
om få pengene tilbage. Der er naurligvis brugt af det medsendte papir (4
stk) og af bælkpatronerne, men ellers er det hele som jeg modtog det og
i org. emballage.
Firmaet modtog den retur ifgl. deres track and trace d. 27.5 og i går
mailede jeg om at få afsluttet sagen.
I dag ligger der en anmelselse fra posthuset ang. en pakke fra firmaet,
som jeg jo ikke har ønsket. Ingen besked fra firmaet.
Hvor står jeg ?
Og hvad skal jeg gøre?
--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (11.maj.2005) design og nye billeder på:
http://home.tiscali.dk/muggler