Lysthuset (erotiske noveller)
Fra : Vibse

Dato : 01-06-01 19:21

Er du til erotiske noveller/historier eller skriver du selv så kig ind
http://www.Lysthuset.subnet.dk
Du kan læse historier eller du kan anonymt sende dine egne historier
ind. Vi mangler pt. nye historier, vi er også ved at lave designet på
siden om og lave en side med erotiske billeder (ikke porno) så har du
sådan nogle er vi også interesseret.
Hilsen Vibs-e

http://www.kandu.dk/

Fra : Claus Thøgersen

Dato : 01-06-01 20:15

Hej,

Det her link ser ud til at være forkert, her giver det i hvert fald den
sædvanlige kan ikke finde siden fejl.

Claus

Fra : Vibse

Dato : 01-06-01 20:24

Det er fordi Subnet er nede lige nu (Beklager). Adressen er ok

http://www.kandu.dk/

Fra : Vibse

Dato : 01-06-01 21:20

Hvis der er problemer en anden gang så brug denne adresse.
http://www.lysthus.net

http://www.kandu.dk/

Fra : Henning

Dato : 03-06-01 07:28

"Vibse" <Vibse.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> Det er fordi Subnet er nede lige nu (Beklager). Adressen er ok

Hej Claus og Vibse

Vær søde lige at tænke over jeres citat og svar teknik,
som det praktiseres i denne gruppe.

Klip det væk i ikke svarer på, og svar under det i citere
på forhånd mange tak

MVH
Henning, der holder med FreYa, er der censur, så skriv det!

Fra : Vibse

Dato : 04-06-01 10:46

"Henning" skrev d. 03-06-01 07:28 dette indlæg :

[...]

Hej Henning
Oki skal jeg være opmærksom på, er vant til at det kun er svaret der
sendes.

Hilsen Vibse

http://www.kandu.dk/

Fra : Chokmah

Dato : 04-06-01 15:48

> "Henning" skrev d. 03-06-01 07:28 dette indlæg :

Hi Vibse
indledningsvist , når du skriver svare på et indlæg hvad for et prgram
bruger du som du kan se på denne og andre mails så er der ud for hver
sætning nogen eller en pil - der gør det muligt for den lidt mere trænede
news læser at se hvem der har skrevet hvad - i reglen kan man se i messeges
id - hvad for et program der er blevet brugt men ? der kommer i rigtigt
noget frem i din ? så for at afhjælpe ondet er det ikke uvæsentligt at sætte
sig ind i din / jeres tragiske softwere situation ( altså det program du
bruger til at sende mails / news indlæg med ) agent er det ikke !

forgæves info

ja nu har jeg jo været meget tæt på min brud i de sidtse par år og noget
dumt i nærværende forum har hun stadigt til gode at skirve.

> Hej Henning
> Oki skal jeg være opmærksom på, er vant til at det kun er svaret der
> sendes.

en i sig selv alamerene tanke :)
men begge svar skal dog siges borste fra at de afspejler en god vilje og
imødekomenhed ... så dog resultat løst.
men den gode vilje er der og en afklaring af sofwere situationen skulle
bedre det.
hjerligst
Bo

principilet burde den futtes til ediketen , men jeg lader det stå til den
enkelt skribent at sende et evt svar hænd hvor det høre til.

Fra : FreYa

Dato : 03-06-01 06:08

Fri, 01 Jun 2001 18:20:50 GMT, i dk.snak.seksualitet, skrev "Vibse"
<Vibse.news@kandu.dk>:

>Er du til erotiske noveller/historier eller skriver du selv så kig ind
>på http://www.XXX.XX

Den rette gruppe for dit indlæg må vel være dk.opslag.internet?, men
lad det nu ligge.

>Du kan læse historier eller du kan anonymt sende dine egne historier

Øhm ja, men eftersom i udøver censur på jeres site, kunne det være
rart at få grænserne defineret noget klarere end blot: "Vi tager
afstand fra..."

Hvorfor er det _jeres_ smag der skal tilgodeses når I beder læserne om
bidrag? Eller rettere, det er ok, men så bør I være mere specifikke
mht. hvilke historier i _ønsker_, så ingen spilder deres tid.

Hvad med en saftig lille incest-historie, vil den kunne få plads på
jeres sider? Er der grænser for hvor meget vold der må forekomme i en
S/M-historie? Skal deltagerne i historierne være over den kriminelle
lavalder? Osv. osv osv.

--
Freya

Fra : Vibse

Dato : 04-06-01 11:01

"FreYa" skrev d. 03-06-01 06:08 dette indlæg :
[...]

Hej Freya
Ja måske hører den til der ??
Mht. censuren skal vi tage det med når vi laver den nye side, vi har
valgt at sætte grænser for hvad vi vil have på siden af etiske grunde
netop med hensyn til incest og børn. Og nej en incest historie og en
historie omhandlende børn ville ikke få plads. Mht. til S/M ville der
ikke være grænser.
Du spørger også hvorfor det er vores "smag" der skal tilgodeses, det er
det fordi vi ikke vil have historier på der overskrider grænserne for
hvad der er tilladt.
Men tak for din kommentar og som sagt skal vi tage dit forslag op til
overvejelse i forbindelse med den nye side.
MVH
Vibse

http://www.kandu.dk/

Fra : FreYa

Dato : 04-06-01 15:39

Mon, 04 Jun 2001 10:01:04 GMT, i dk.snak.seksualitet, skrev "Vibse"
<Vibse.news@kandu.dk>:

>Ja måske hører den til der ??

Jeps, det gør den.

>Og nej en incest historie <snip> ville ikke få plads.

Heller ikke selvom den udelukkende omhandlede voksne i et frivilligt
forhold?

>Mht. til S/M ville der
>ikke være grænser.

Dvs. en voldtægtsfantasi i S/M-regi er ok?

>Du spørger også hvorfor det er vores "smag" der skal tilgodeses, det er
>det fordi vi ikke vil have historier på der overskrider grænserne for
>hvad der er tilladt.

Your call. Men det er altså ikke ulovligt at beskrive ulovlige
handlinger i fiktion. Heller ikke eksempelvis sex med mindreårige,
mord, eller voldtægt.

Jeg ville ønske I meldte klart ud, at I ønsker historier efter jeres
egen smag (det er fair nok), i stedet for at rode incest, dyresex,
børneporno og voldtægtsfantasier sammen i een stor pærevælling
med prædikatet "ulovligt!".
--
Freya

Fra : Vibse

Dato : 04-06-01 17:01

Hejsa Alle

Jeg har fuldstændig tabt tråden i dette indlæg, sexuelle grænser, vores
holdninger, loven og software i en pærevælling, så jeg står af her
*VVVVVVVV*

Og lige en sidste komentar til Freya: I realiteten er det vel
ligegyldigt hvilken historier vi ønsker på vores HP, med mindre du havde
tænkt dig at skrive en ????
MVH
Vibse

http://www.kandu.dk/

Fra : FreYa

Dato : 04-06-01 18:20

>Og lige en sidste komentar til Freya: I realiteten er det vel
>ligegyldigt hvilken historier vi ønsker på vores HP, med mindre du havde
>tænkt dig at skrive en ????

Dette er et DEBAT-forum. Et sted hvor man alser-lissom-du-ved
debatterer. Men dit oprindelige indlæg var altså ikke et debatoplæg?
Det var kun rekvalme?
--
Freya

Fra : Vibse

Dato : 05-06-01 11:51

Dette er et DEBAT-forum. Et sted hvor man alser-lissom-du-ved
debatterer. Men dit oprindelige indlæg var altså ikke et debatoplæg?
Det var kun rekvalme?

Freya

Hejsa Freya
Ja det er jeg godt klar over og var ligesom også min hensigt med det du
kalder reklame, at få en debat om HP`en. Da det er liiiidt svært at gøre
en side bedre hvis man ingen respons får, især kritik og hvor skal man
ellers få den ??. Og mit spørgsmål i sidste indlæg falder vel ikke helt
udenfor en debat ???
Er det kun folk der vil skrive eller har det betydning for læseren hvad
*Censur* der er på siden ???
Og som jeg skrev i et tidligere indlæg, vil vi bruge din kritik til at
ændre ordlyden på siden, så opfat ikke mine svar som negative.

Men må indrømme jeg lige opgav at finde hoved og hale på denne debat
(Sorry).
Så kunne vi lige starte på en frisk ???

MVH Vibse

http://www.kandu.dk/

Fra : John Sahl

Dato : 05-06-01 13:10

> [...]
> en side bedre hvis man ingen respons får, især kritik og hvor skal man
> ellers få den ??. Og mit spørgsmål i sidste indlæg falder vel ikke

Den respons og kritik kan du få i news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

Ellers velkommen til

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Chokmah

Dato : 04-06-01 19:22

"Vibse" <Vibse.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

Hejsa Vibse

> Jeg har fuldstændig tabt tråden i dette indlæg, sexuelle grænser, vores
> holdninger, loven og software i en pærevælling, så jeg står af her
> *VVVVVVVV*

ja det må ha været grim oplevelse men hvis du nu i stedet tog og læste det
igenem som du svare på også tænkte over hvad du skrev - i stedte for bare at
sige Ja det skal jeg nok også forsætte i den sammen skrue - som hvis man nu
har sagt ja til folk så må de da være glade ... også beholder vi hjernen på
stand by .
alle de ting du refere til foroven ER nødvendige for at komunikationen kan
fungere i et debat forum ( jeg fattede det heller ikke i starten og jeg blev
skide sur da jeg blevt gjort opmærksom på det )- men hvis man spørger til
det man ikke forstår så står folk i kø for at hjælpe i stedet for bare at
lade stå til og gi sig til at ynke.

>lige en sidste komentar til Freya: I realiteten er det vel
> ligegyldigt hvilken historier vi ønsker på vores HP, med mindre du havde
> tænkt dig at skrive en ????

nej det er det faktisk ikke - da der ikke er beskrevet nogen fylds gørene
retnings linjer for historien ud over der er nogen udefinerbare
restriksioner - som du negliere at redegøre for i nogen af de svar som du
giver.
MvH
Chokmah
> MVH
> Vibse

> http://www.kandu.dk/

en helt igenem elændig news service - der bryder med alle de regler der er
for brug og almen ointering ved brug af debat grupper.

fut : dk.admin.netikette

Fra : Vibse

Dato : 05-06-01 11:38

Hej Chokmah
Starter lige forfra.

Oki så spørger jeg lige *Hvad har min software at gøre med at
opsætningen af dette forum er tåbelig ?* Jeg mener: Andre steder funker
det sådan at kun svaret på et bestemt spørgsmål sendes. Så hvordan og
hvad skal jeg gøre på min egen maskine ?? Og burde det være nødvendigt
hvis opsætningen her blev ændret ?? Og vil lige sige jeg ikke ynker
opgav bare lige at finde ud af hvordan dette forum virkede. Og det hjalp
jo også fik et svar jeg kunne bruge.

MVH
Vibse

http://www.kandu.dk/

Fra : Chokmah

Dato : 05-06-01 14:28

> Hej Chokmah
> Starter lige forfra.

Hi Vibse

> Oki så spørger jeg lige *Hvad har min software at gøre med at
> opsætningen af dette forum er tåbelig ?*

prøv at kik på f.eks detsvar jeg sender dig nu der er 1 pil ud for det du
har skrevet og ingen ud fra det jeg skriver med mindre du svare på det - så
kommer der 2 pile ud for det jeg lader stå tilbage af dit oprindelige svar -
fidusen ved det er så kan man når en tråd bliver lang - længer som debaten
nu køre til så kan man se hvem der har skrevet hvad og det er skide
praktisk.

> Jeg mener: Andre steder funker
> det sådan at kun svaret på et bestemt spørgsmål sendes. Så hvordan og
> hvad skal jeg gøre på min egen maskine ??

jamen sagen er den ... at du svare fra et news system som ligger på
weben -http://www.kandu.dk/ jeg ku ikke rigtigt komme ind på det , men noget
siger mig at det er noget amatør ral der er sat op af nogen friske nystatede
edb hoveder - som ikke lige har sat sig ind i hvordan tingene fungere -
hvilket vil sige at den ikke som f.eks i out lock express eller agent fordi
de selv sætter pilene , så på sæt og vis er du uskyldig ( tror jeg ) ... jeg
tror ikke du har handlet i ond vilje det er godt nok lykkedes dig at ignorer
fut i fin stil :) dvs opfølgning til relevant gruppe om det er
http://www.kandu.dk/ der ikke lige har den funktion indbygget ved jeg ikke ?
men man skal have en helvedes godt agument for ikke at følge den - da dte
jeg sider og skirver her jo ikke har rat meget med gruppen at gøre ... så
hvis du svare og tingene ellers går som de skal går dit svar i
dk.snak.off-topic. hvor vi og andre kan debatere / rettte tingene til så de
virker.

>Og burde det være nødvendigt
> hvis opsætningen her blev ændret ??

optimalt set så er din maskine nok født med en out lock expresse - hvor du
kan sende og få post , med mindre du sider på et bibliotek univeristet eller
gymnasium og laver dine ting på weben.( ? ) dte må du lige skirve lidt om
for så kan du bruge sunsite til at hente news med - eller dejavu hvis du
sider uden for dit private hjem¨.

> Og vil lige sige jeg ikke ynker
> opgav bare lige at finde ud af hvordan dette forum virkede.

jamne så må du også regne med at folk bliver sure hvis man bliver ved med at
lave den samme fejl efter at have sagt ja dte var forkert lover bod &
bedring også forsætter .... det er jo skide lidt på dem man skriver sammen
med , ikk ?

> Og det hjalp
> jo også fik et svar jeg kunne bruge.

ja det ville da være fint :)
MvH
Bo

Fra : Vibse

Dato : 05-06-01 16:21

"Chokmah" skrev d. 05-06-01 14:28 dette indlæg :

> [...]

debaten
> nu køre til så kan man se hvem der har skrevet hvad og det er skide

jeps gu er det så, men jeg er altså på dette område liiiidt fattesvag.

> [...]

> hvis du svare og tingene ellers går som de skal går dit svar i
> dk.snak.off-topic. hvor vi og andre kan debatere / rettte tingene til
Ok men når man nu HAR *kvajet* sig og er havnet i et forkert forum, skal
man så bare oprette det i det forum det hører til og ignorere de svar
man får i det oprindelige ????

> [...]
om
> for så kan du bruge sunsite til at hente news med - eller dejavu hvis
Arbejder både hjemme og på jobbet og begge steder bruges outlook som
postprogram.

> [...]
> lave den samme fejl efter at have sagt ja dte var forkert lover bod &
> bedring også forsætter .... det er jo skide lidt på dem man skriver
Er også helt ok men som sagt er nok lidt fattesvag Men for nu ikke
at gøre situationen værer finder jeg et andet forum og takker for denne
gang.

MVH Vibse

http://www.kandu.dk/

Fra : Chokmah

Dato : 05-06-01 17:50

> "Chokmah" skrev d. 05-06-01 14:28 dette indlæg :

Hi Vibse

> jeps gu er det så, men jeg er altså på dette område liiiidt fattesvag.

Nå ja det ved jeg nu ikke men ... det tager jo lidt tid at lære og dte er på
ingen måde meningsfyld i sig selv - indtil man kan - men indtil da , der er
det da temligt tåbeligt tror jeg nok jeg kan ikke huske hvordan det ellers
er .... men nu har du også været skdie uheldig med både softwere
forbindelser osv.

> Ok men når man nu HAR *kvajet* sig og er havnet i et forkert forum, skal
> man så bare oprette det i det forum det hører til og ignorere de svar
> man får i det oprindelige ????

nej :) man kan svare på hvad man har lyst til men hvis svarte går i en anden
gruppe dvs det bliver op fulgt til andet sted (fut)
så debatere man det vider der - da de 3 indlæg vi f.eks har nu ikke har
noget med seksualitet og samliv at gøre - men de har f.eks noget med net
ediktte at gøre eller man kan bare følge dialigen stille og roligt i
off.topick , hvor der ikke rigtigt ernogen retnings linjer for hvad man må
og ikke må borste fra spam = reklame.

> Er også helt ok men som sagt er nok lidt fattesvag Men for nu ikke
> at gøre situationen værer finder jeg et andet forum og takker for denne
> gang.

Ja det kan du jo gøre som du bedømmer bedst - men dte er mig godt nok et
kurisorium hvordan fan du har ignoretret fut ??
hvis det ikke er med vile - hvad det antageligtvis ikke er ?
MvH
Bo
kuriosum -(m)et, ..a (af lat. curiosus, se kuriøs») mærkværdighed;
pudsighed

fut =dk.snak.off-topic ( man kan da altid prøve