Sløv Firefox
Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 08-06-05 14:12

Er der andre, som har oplevet, at Firefox ofte går i selvsving uden tydelig
grund?

Selvom den ikke er ved at hente en hjemmeside, indlæse et eller andet
plugin, e.l., så kan den ofte finde på at fryse i 30-40 sekunder, hvor den
flotte roulettemusepil vises.

Hvad gør jeg lige ved det?

/JD

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 08-06-05 16:56

Jimmy Damsgård <xxx@xxx.dk> wrote:

> [...]
>
> Selvom den ikke er ved at hente en hjemmeside, indlæse et eller andet
> plugin, e.l., så kan den ofte finde på at fryse i 30-40 sekunder, hvor den

Ikke lige nogen hurtigløsning, men det er bestemt ikke "standard" for
FireFoxen.

Hvad system kører du på?

Stig Leerbeck
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 08-06-05 17:06

> Hvad system kører du på?

Powerbook G4 1.33G med Tiger.

Jeg kender to, der oplever det samme på deres spritnye iBooks med Tiger.

/JD

Fra : Jesper

Dato : 08-06-05 18:20

> Powerbook G4 1.33G med Tiger.
>
> Jeg kender to, der oplever det samme på deres spritnye iBooks med Tiger.
>
> /JD

Hvilken version kører du med? Der er masser af problemer med 1.04, jeg
har selv prøvet den, den crasher og fryser konstant.

Hent 1.1 alpha aka Deer Park,d en kører rigtigt godt!

http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/nightly/latest-trunk/fire
fox-1.0+.en-US.mac.dmg

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 08-06-05 20:58

> Hvilken version kører du med? Der er masser af problemer med 1.04, jeg
> har selv prøvet den, den crasher og fryser konstant.

Netop 1.0.4 :)

> Hent 1.1 alpha aka Deer Park,d en kører rigtigt godt!

Done. Så håber jeg den er lidt kvikkere.

Tak for tippet!

/JD

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 23-06-05 18:02

> Hent 1.1 alpha aka Deer Park,d en kører rigtigt godt!

Nå den har jeg nu kørt med siden sidst, og problemet er ikke løst.

Jeg har lagt mærke til, at det primært er, når jeg lukker et faneblad,
at den staller. Det er lidt mærkeligt for alt er loaded på siden. Typisk
åbner jeg 20-30 artikler i et hug, og læser dem så, når de alle er
hentet. Så det er altså ikke fordi den venter på at starte et eller
andet plugin op.

/JD

Fra : Martin

Dato : 08-06-05 19:48

Jimmy Damsgård wrote:

> Powerbook G4 1.33G med Tiger.
>
> Jeg kender to, der oplever det samme på deres spritnye iBooks med Tiger.
>
> /JD

Har præcis samme konfiguration og desværre samme problem

Martin

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 08-06-05 22:06

> Powerbook G4 1.33G med Tiger.
>
> Jeg kender to, der oplever det samme på deres spritnye iBooks med Tiger.

Jeg oplever ofte noget tilsvarende på en iBook G4 1GHz på Tigerdyret.
(Det var det samme med Panteren) Det er når jeg rammer en side med
flash, at det går helt galt, og den snurrer afsted og trækker 100 %
CPU-kraft i halve og hele minutter. Det er en af grundene til, at
Firefox er nede på en 3.-4. plads i mit browservalg. Trods nogle
uheldige bugs i Safari foretrækker jeg den, skarpt forfulgt af Camino.

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Allan

Dato : 09-06-05 08:38

har også samme konfigeration og ikke det problem....hmmm..