Andet multimedie
bentjuul 3670
Det at lave et hæfte
Fra : Myt

Dato : 08-06-05 12:35

Hej i gruppen

En jeg kender har til for nylig brugt Aldus PageMaker til at lave nogle små
hæfter, men nu, af grunde jeg ikke kender, kan programmet ikke bruges mere,
der mangler vist nogle filer, og originalen mangler vist. Nu vil manden så
have noget andet, men hvad skal han så bruge. Der bliver brugt en del
billeder i dette hæfte, og tekst er sparsomt.
Freeware vil nok være kærkomment, men ikke det største krav, og meget gerne
på Dansk, men heller ikke noget krav.

Er jeg havnet i forkerte gruppe, så ret mig gerne.

Myt

Fra : hcma

Dato : 08-06-05 13:40

"Myt" <nogo32@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gerne på Dansk, men heller ikke noget krav.
>
> Er jeg havnet i forkerte gruppe, så ret mig gerne.

kig her, måske er der noget som kan bruges (Serif Page Plus)
vh
hcma