Bedafgrænsning?
Fra : Olsen

Dato : 08-06-05 09:12

Så for nylig i "Hokus Krokus" at de brugte en rulle tyk plast som
bedafgrænsning.

Har ofte tænkt at der et sted i industrien måtte være en sådan rulle som man
bruger til noget helt andet, men vel også kan bruges til afgrænsning?

Har set en annonce med 4,5 m af lignende til 300,-kr., men det er da vildt.

Andre forslag?

\Olsen

Fra : anders majland

Dato : 08-06-05 09:32

> Så for nylig i "Hokus Krokus" at de brugte en rulle tyk plast som
> bedafgrænsning.

Har bestilt en rulle på 25meter i det lokale byggemarked (byggekram kæden),
men der er lidt leveringstid efter tv reklamen ...

> Har set en annonce med 4,5 m af lignende til 300,-kr., men det er da
> vildt.

Men at de i tv udsendelsen sagde ca 16kr/meteren.

Jeg har også talt med en gut der støbe en betonkant (jeg påtænker at bruge
en sådan mellem gårdsplads og bede/græs). Det kan han gøre for ca.
80kr/meteren. Det var en vist i tv midtvest og der var vist kun 4 herhjemme
der havde købt en maskine til løbende støbning af kantsten. Jeg skal omkring
og se hans prøver inden jeg beslutter mig - man ser jo bedst med fingrene

Casper Hornsgaard, Salling Kant Design
Vestergade 7
7870 roslev

Mvh
Anders Majland

Fra : Dennis

Dato : 08-06-05 12:36

Hejsa..

Jeg har set de æfgrænsere i det lokale Bilka (Holstebro)..
Mener den kostede 69kr for cirka x meter (Husker det altså ikke)

Men der er ihvertfald langt til de 300kr

Mvh Dennis

Fra : Armand

Dato : 08-06-05 19:27

Olsen wrote:
> [...]
> bruger til noget helt andet, men vel også kan bruges til afgrænsning?

Gamle convoyer (=gummi-transportbånd) bånd!?
Find dem ved et nedbrydnings-firma!

--
Armand.

Fra : Ingelsen

Dato : 09-06-05 12:06

Nogen der ved hvor det kan købes i Storkøbenhavn??
Prisen er ikke så vigtig??
Har prøvet Råd & Dåd.. De havde det ikke...

Fra : fwh

Dato : 10-06-05 08:34

Jeg har købt 5 ruller i Bilka, Tilst. Mon ikke alle afd. har det?

--
e-post: finn-willum.hansen"snabelA"post.tele.dk