MC Hjørnet
Fra : Niels Lehmann-Poulse~

Dato : 08-06-05 05:29

Hej NG

Hvordan reagerer manden efter at være blevet
kørt sådan op i en krog i DR ? Var det nødvendigt
at køre "film strimlen" fuldt ud for at gøre seerne
klart, at det ikke er et godt sted at handle ?

Udsendelsen er lavet således man blev tryllebundet
til skærmen, og kun havde foragt tilbage for ham.

Der er ingen der tænker på hvad han kan finde på
under en belastning af den her karakter, og i fald
han i morgen skulle hænge og dingle et sted i et reb,
eller tæve familien, så får vi det nok ikke at vide.
Det er der ikke seertal i at sende.

Men Jeg er enig i at han ikke bør drive virksomhed.
Ikke sålænge han er syg ihvertfald.

MVH Niels Lehmann-Poulsen

Fra : Tommy Fer

Dato : 08-06-05 06:27

Niels Lehmann-Poulsen wrote:
> [...]
> eller tæve familien, så får vi det nok ikke at vide.
> Det er der ikke seertal i at sende.
>
> Men Jeg er enig i at han ikke bør drive virksomhed.

Har ikke så skide ondt af idioten.

Glemmer aldrig da han nærmeste skældte louise ud, fordi hun havde for
små hænder til hans handsker.

mvh Tommy Fer

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-05 17:54

"Tommy Fer" <NOSPAM@fotofer.dk> skrev i en meddelelse
> Glemmer aldrig da han nærmeste skældte louise ud, fordi hun havde for små
> hænder til hans handsker.

Hvad fanden bilder hun sig dog også ind

Nej magen til klaphat skal man lede længe efter.

--
Mvh.
Dannie

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 08-06-05 18:10

"Dannie" <dannie(a)dfmc.dk> skrev i en meddelelse

> "Tommy Fer" <NOSPAM@fotofer.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvad fanden bilder hun sig dog også ind

Ja det er lige præcis den typiske krævementalitet - at have et lager er ikke
bare dyrt det er også unødvendigt hvis alle kunder brugte samme størrelse
men det tænker du jo ikke over

Tror du måske at Rolls royce Danmark A/S tager en hjem i hver farve bare
fordi du vil have en blå måske - sådan fungerer det ikke

Jeg blev skældt ud fordi jeg ville prøve en hjelm inden jeg købte den " så
passer den ikke den næste kunde hvis alle skal prøve den og så kan jeg ike
sælge den" jeg sagde bare nå men jeg finder nok noget bedre et andet sted

Jens Brauer Rasmussen
Suzuki RF900

Fra : Palle S.

Dato : 11-06-05 14:12

> Men Jeg er enig i at han ikke bør drive virksomhed.
> Ikke sålænge han er syg ihvertfald.
>
> MVH Niels Lehmann-Poulsen

Det er da ellers gået fint i mange år. Jeg og mine venner blev da jagtet
væk for 15 år siden. manden er formodentlig psykisk syg.

Hvorfor mon han fik frataget sit mc agentur ?

Palle

Fra : Jacob Larsen

Dato : 11-06-05 15:00

"Palle S." <jesus.elsker.dig@gmail.com> wrote in message

> Det er da ellers gået fint i mange år. Jeg og mine
> venner blev da jagtet væk for 15 år siden. manden er
> formodentlig psykisk syg.
>
> Hvorfor mon han fik frataget sit mc agentur ?

Hvad gjorde han, siger du? Det har jeg ikke hørt.

--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Armand

Dato : 12-06-05 21:09

Palle S. wrote:

> Det er da ellers gået fint i mange år. Jeg og mine venner blev da jagtet
> væk for 15 år siden. manden er formodentlig psykisk syg.
>

> Hvorfor mon han fik frataget sit mc agentur ?

Det har han vel heller ikke!?
Man kan da vist stadig købe indtil flere fabrikater hos ham :-/
Men han er ikke medlem af forhandler-foreningen (MMF), og dét kunne jo
skyldes at han ikke kunne acceptere et givent krav om vedligeholdelse af
hans daglige medicinering, som var hægtet på aftalen :-/

--
Armand.