Skærme
Fijala 3554
Samtron skærm går ud?!
Fra : BDF

Dato : 08-06-05 04:33

Har en 17" Samtron skærm (ca. 1 år gammel)
Når jeg starter min computer op tænder skærmen som den skal osv. osv. men
efter 15-20 sek. når Windows "loades" slukker den igen :| For at få billedet
frem igen skal jeg slukke og derefter tænde skærmen igen, hvor jeg så har
billede i 15-20sek igen

Har testet med en anden skærm og den virkede fint på computeren, så det er
ik grafikkort/driver der er fucked up...
Er den Samtron færdig eller?

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 09-06-05 05:58

BDF wrote:
> Har en 17" Samtron skærm (ca. 1 år gammel)

Så burde der jo være reklamationsret på den, hvis du ellers har
kvitteringen endnu.
Du kan også være heldig at (online)butikken stadig har dig registreret
som kunde, med liste over hvad du har købt i tidens løb.

Brug reklamationsretten..

Fra : sano

Dato : 09-06-05 08:02

Hvis det er en fladskærm, så kan det muligvis være at printet som laver
strøm til lyset, er ustabilt.

Tjek og se om det ikke kun er lyset som slukkes. Kig godt efter om du kan
skimte noget windows selv om lyset er slukket.