Yngwie frigiver vreden
Fra : -V-

Dato : 07-06-05 23:05

Jeg ser til min store overraskelse at Yngwie-the-one-trick-pony (men han er
god til det trick) giver koncert i DK i morgen.

Han skal åbenbart promovere sin nyeste plade, Unleash the Fury.

For den som kan huske dette klip:
www.blabbermouth.net/yngwie_tokyo_flight.mp3 er det sgudda humor på et højt,
højt plan.

-V-

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 07-06-05 23:22

> [...]
> er god til det trick) giver koncert i DK i morgen.
>
> Han skal åbenbart promovere sin nyeste plade, Unleash the Fury.

Er det så'n noget Stephen Lynch/Rodney Carrington-humor med gode melodier
med sjovt lyrik eller hva' er det? Noget ala Gwar istedet for?

Fra : -V-

Dato : 08-06-05 00:58

Søren Kjeldsen wrote:

> Er det så'n noget Stephen Lynch/Rodney Carrington-humor med gode
> melodier med sjovt lyrik eller hva' er det? Noget ala Gwar istedet
> for?

Nej, for sævans.

En google giver:
http://www.google.dk/search?hl=da&c2coff=1&scoring=r&q=yngwie+%22unleashed+the+fury%22&btnG=S%C3%B8g&meta=

En kvinde på et fly hældte et glas vand ud over ham, fordi han åbenbart kom
med nedsættende kommentarer om homosexuelle.
Han kegler helt ud over det med sit svenske cirkus-engelsk, og det er ret
sjovt at høre.
I et forum bliver der spurgt " why would a homophobic person dress like...
Yngwie? "

Lol.

-V-

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 08-06-05 06:42

Således skrev -V- den Wed, 8 Jun 2005 00:04:58 +0200:

>Jeg ser til min store overraskelse at Yngwie-the-one-trick-pony (men han er
>god til det trick) giver koncert i DK i morgen.

I dag kl. 20.00 i Amager Bio, faktisk.

Knud
--
Ask not for whom the telephone bell tolls ... if thou art in the
bathtub, it tolls for thee...

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 08-06-05 06:44

Således skrev Knud Winckelmann den Wed, 08 Jun 2005 07:41:31 +0200:

>I dag kl. 20.00 i Amager Bio, faktisk.

Men du skrev selvfølgelig også dit indlæg 00.04. så det har været i
morgen for dig.

Eller noget.

Så er det vist kaffetid.

Knud
--
NP: Trio Töykeät - Donna Lee

Fra : -V-

Dato : 11-06-05 12:21

Knud Winckelmann wrote:

> I dag kl. 20.00 i Amager Bio, faktisk.

Var der nogen, der rent faktisk så/hørte ham til hin omtalte koncert?

Jeg leder forgæves efter en anmeldelse - anyone?

-V-

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 12-06-05 09:38

http://www.rocknation.dk/?mainpage=yngwie.php

--
Anders Vind Ebbesen
It has always been the prerogative of children and half-whits to point out that

Fra : -V-

Dato : 12-06-05 09:42

Anders Vind Ebbesen wrote:

> http://www.rocknation.dk/?mainpage=yngwie.php

Tazahaa.

-V-

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 12-06-05 17:34

Således skrev -V- den Sat, 11 Jun 2005 13:20:36 +0200:

>Var der nogen, der rent faktisk så/hørte ham til hin omtalte koncert?
´
Jeg var derinde, men da det primært var for at se giraffen, bagerst
under balkonen, med ørepropper, er det ikke sikkert du kan bruge mine
indtryk til noget.

Men Rocknations minianmeldelse er meget beskrivende.

Knud
--
NP: WYSI WYG - Tales of the Temple