Andet multimedie
bentjuul 3670
OT og dog. Kassevogn
Fra : K. Larsen

Dato : 07-06-05 21:30

Hej

Da mit spørgsmål ikke er rent grafisk bevæger jeg mig sikkert på grænsen af
at være OT, men !

Jeg skal lave en sangskjuler som skal ligne en pengetransport.

Sådan en har jeg naturligvis fundet et billed af og her prøver jeg så på, at
"trykke den flad", således at jeg kan skære en model i pap og derefter samle
den til en sangskjuler.

Men at trykke et 3d billed, til en 2d er ikke så let som jeg troede.

Er der en som sidder med en smart løsning ?

Kim

Fra : K. Larsen

Dato : 07-06-05 21:45

Glemte lige et link på den vogn jeg arbejder ud efter :
http://www.armor.com.cn/images/vehicle_13b.jpg

Kim

Fra : Ole Jensen

Dato : 08-06-05 19:18

"K. Larsen" <webpoint@[invalid]gmx.net> wrote:

> Glemte lige et link på den vogn jeg arbejder ud efter :
> http://www.armor.com.cn/images/vehicle_13b.jpg
>
> Kim

Prøv at kontakte et firma der laver selvklæbende skilte til kassevogne.
De har stregtegninger m.m. af mange forskellige kassebiler der bruges,
når de skal lave skilte, og så fra alle sider, forfra, bagfra og fra
siderne.
Måske kan du lokke dem til at give dig en fil af en vogn der ligner.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : ha

Dato : 08-06-05 11:52

K. Larsen wrote:
> Er der en som sidder med en smart løsning ?

Jeg tror det bliver mere end svært med det billede. Du skal have fat i
et foto der er taget vinkelret fra alle sider af bilen.

/ha