scooter / forbrugermagasinet kontant /skyh~
Fra : GK

Dato : 07-06-05 21:15

så er den gal igen med regninger der er steget til det vilde når man henter
sin scooter igen ved sin mekaniker end den pris man hade aftalt
...forbrugermagasinet kontant viste en udsendelse hvor kundens regning lige
var steget til det dobbelte da han skulle hente sin scooter og han hade bare
at betale ellers ville indehaveren ødelægge hans scooter så den ikke kunne
køre mere er der nogen af jer der har oplevet noget lignende på egen
tegnebog eller holder jeres mekaniker hvad han lover .. blev squ noget
chokeret over den måde han behandlede kunden på ,,

Mvh GK

Fra : Mikkel Lund

Dato : 07-06-05 21:51

"GK" <G@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tegnebog eller holder jeres mekaniker hvad han lover .. blev squ noget
> chokeret over den måde han behandlede kunden på ,,

Nej, har aldrig haft min til mekaniker, det er sku for dyrt.
Der er dog også lidt oppe at køre på dk.fritid.motorcykel, der har han været
berygtet et stykke tid.

--
Hilsen Mikkel
------

Fra : GK

Dato : 08-06-05 16:29

"Mikkel Lund" <mmlu03FJERN@control.auc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Nej, har aldrig haft min til mekaniker, det er sku for dyrt.
> Der er dog også lidt oppe at køre på dk.fritid.motorcykel, der har han

jeg har nu heller aldrig haft min til mekaniker ,, men der er sikkert mange
der ikke kan lave tingene selv og bruger ´værksteder til at lave tingene ..
der er jo også noget der hedder service eftersyn når man køber en ny scooter
og
dem bliver man jo nød til at overholde hvis garantien skal gælde .. og det
koster jo en snemand for at de trækker scooteren ind gemmen værkstedet og ud
af bagdøen .. der kan ikke være meget arbejde at lave på en ny scooter
med det koster jo det vilde for de eftersyn,, gad vide hvad ham mc hjørne
manden kunne finde på at tage for sådan
et eftersyn ,,,

Fra : Bent The Nighthawk

Dato : 08-06-05 16:36

"GK" <G@post7.tele.dk> wrote in

> [...]
> på en ny scooter med det koster jo det vilde for de eftersyn,, gad
> vide hvad ham mc hjørne manden kunne finde på at tage for sådan

Uh jeg er glad for min scootermekker... afregning pr. kvarter, total
udspecificeret regning, og mundtlige aftaler har altid været lige på
knappen - eller billigere

Men ham gutten fra MC-hjørnet, ej en gøjser. Han sku ha hældt varm ymer i
underhylerne og så få en ordentlig omgang ballemassage )))

Total humorlæsning - så se hvad de gæve bikere skriver om ham:

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=5256

/Bent

Fra : Jim

Dato : 07-06-05 22:23

> [...]
> noget
> chokeret over den måde han behandlede kunden på ,,

Skiderikken hedder Per Harms, og han har MC-hjørnet på Frederiksberg.
http://www.mchjoernet.dk/
Et godt råd; spred rygtet om manden og hans metoder.
Bed alle I kender om at holde sig fra den forretning, så overlever den
ikke året ud.
Manden er jo tydeligvis neanderthal og hører faktisk til på en lukket
institution.

Mvh. Jim.

Fra : GK

Dato : 08-06-05 16:41

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke året ud.
> Manden er jo tydeligvis neanderthal og hører faktisk til på en lukket

efter den behandling den kunde fik så sætter jeg aldrig nogen sinde mine ben
i den forretning .. man må da håbe at det
kun er et tilfælde og alle andre bliver behandlet pænt og ordenligt,,

Mvh GK

Fra : Jim

Dato : 08-06-05 17:21

> efter den behandling den kunde fik så sætter jeg aldrig nogen sinde
> mine ben
> i den forretning .. man må da håbe at det
> kun er et tilfælde og alle andre bliver behandlet pænt og ordenligt,,

Desværre er det ikke tilfældet, at det er en enlig svale.
Læs tråden i news:dk.fritid.motorcykel
Læs også http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messages.asp?FOR_ID=1
Der er flere tråde om mc-hjørnet.
Hen over natten skete dette:
42a6a00d$0$242$edfadb0f@dread12.news.tele.dk
Mc-hjørnets website blev hacket, hvilket nogle af os oplevede live. :0)

J.

Fra : Mr. Nobody

Dato : 10-06-05 10:32

Om Mc-hjørnet kan man kun sige DET BEDSTE AF DET ER NOGET LORT.

--
Hilsen Jesper
Mr.Nobody

Vil du have en bil der hakker,så få Peugeot Frederikshavn som makker.