Mangler du et ekstra supplement i din forr~
Fra : Bo Laursen

Dato : 14-01-01 11:20

Mangler du et ekstra supplement i din forretning!

Vi markedfører naturprodukter indenfor hudpleje
og kosmetik og søger kontakt med forretningsdrivende
primært i jylland!

Vores fleksible koncept gør det muligt for dig at tilpasse
vores sortiment fuldstændigt til din forretningsprofil ,
hvad enten du har egen klinik eller arbejder hjemmefra (også nyetablerede).
Vi samarbejder allerede med bl.a frisører, kosmetologer, motionscentre,
alternative behandlere, zoneterapeuter og andre forretningsdrivende.

Er du interesseret i at tilbyde dine kunder
eksklusive naturprodukter til en rimelig pris,
så ring til os, eller send os en mail med dit tlf. nr, samt hvilken type
forretning du har.

Bola@mobilixnet.dk
Informationsservice: 72183267 (åbent 24 timer)
(indtal dit navn , tlf.nr. samt hvilken type forretning du har)

Fra : Mod-Shop.com

Dato : 14-01-01 13:37

On Sun, 14 Jan 2001 11:19:41 +0100, "Bo Laursen" <bola@mobilixnet.dk>
wrote:

>Mangler du et ekstra supplement i din forretning!
>
>Vi markedfører naturprodukter indenfor hudpleje
>og kosmetik og søger kontakt med forretningsdrivende
>primært i jylland!
Ja helt sikkert det er lige hvad vi mangler i vores webshop *LOL*
Hudpleje og Playstation udstyr Wow det kan kun blive en sællert

> [...]
>Vi samarbejder allerede med bl.a frisører, kosmetologer, motionscentre,
>alternative behandlere, zoneterapeuter og andre forretningsdrivende.
Ja det ville ikke være værst for jer også at kunne skrive alternativ
elektronik shop på jeres liste vel?

>Er du interesseret i at tilbyde dine kunder
>eksklusive naturprodukter til en rimelig pris,
>så ring til os, eller send os en mail med dit tlf. nr, samt hvilken type
>forretning du har.
Btw de der produkter i sælger er det fra de mega kendte og seriøse
Herbalizer????? Hvis ja, så syntes jeg du skulle putte dine vitamin
piller og et sted der aldrig kommer lys, for så har jeg ingen ting til
over for jer...
hvis nej så se bort fra det jeg har skrevet så har jeg ingen ting i
mod jeres produkter!

>Bola@mobilixnet.dk
>Informationsservice: 72183267 (åbent 24 timer)
>(indtal dit navn , tlf.nr. samt hvilken type forretning du har)

Med venlig hilsen

Thomas K. / Mod-Shop.com
thomas@mod-shop.com
www.Mod-Shop.com
Tlf.: +45 32962040
Mobil: +45 22194040

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 14-01-01 22:03

On Sun, 14 Jan 2001 11:19:41 +0100, Bo Laursen wrote in dk.erhverv
<ucg86.76$1H4.41571367@news.mobilixnet.dk>:

>Mangler du et ekstra supplement i din forretning!

dk.erhverv standardsvar sendt
http://www.isa.dknet.dk/~sej/erhverv.html

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen