Yamaha FS1 omdrejningstæller..probs...
Fra : Kingston

Dato : 07-06-05 21:07

Hej i gruppen!
Har 2 stk fs1'er med Thansen omdrejningstæller på, men jeg kan simpelthen
ikke få dem til at virke! hvad gør jeg forkert? jeg har fulgt TH's
anvisninger, men det hjæper lige fedt. Måske en her kunne fortæller hvad jeg
skal gøre, og eventuelt sige mig hvorfra jeg skal hente den strøm impuls som
skal få det til at virke.

Fra : Kaj Kristian Thomsen

Dato : 08-06-05 00:18

Hej!

Kingston wrote:
> [...]
> fortæller hvad jeg skal gøre, og eventuelt sige mig hvorfra jeg skal
> hente den strøm impuls som skal få det til at virke.

Nu er Thansen ikke kendt for at beholde samme farve ledninger
i længere tid, men min er koblet til på følgende måde :

Orange = Stel
Blå ( lys ) = sættes i den blå fordeler
Brun ( strøm 6V ) = sættes i den brune fordeler
Hvid = sættes sammen med hvid ledning i det lille multistik

OBS! Sæt ikke rpmtælleren til, med mindre batteri og ensretter
er 100 % iorden, ellers dør tælleren.

Mvh
Kaj K Thomsen

Fra : Kingston