hmm har han sin egen bil !!!
Fra : Christian

Dato : 07-06-05 18:23

Fra : JS

Dato : 07-06-05 18:26

"Christian" <christianpoulsen86@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:41251$42a5d804$3e3d8433$13507@news.arrownet.dk...
> http://www.seriouswheels.com/top-Panoz-Esperante-Magnussen-Drivers-Edition.h
> tm

F... den er fed. Hvor bor han egentlig henne i verden?

Fra : Steen F.

Dato : 08-06-05 11:08

Christian wrote:
> http://www.seriouswheels.com/top-Panoz-Esperante-Magnussen-Drivers-Edition.h
> tm

Pyha nice! Hvad motor ligger der egentlig i sådan en?

/Steen

Fra : Thomas H.

Dato : 08-06-05 13:24

"Christian" <christianpoulsen86@hotmail.com> skrev i en meddelelse

http://www.seriouswheels.com/top-Panoz-Esperante-Magnussen-Drivers-Edition.h
> tm

Ja han har sin egen bil - på den fede måde

....ikke ligesom da han kørte for Stewart Ford, der så jeg ham i en Ford
Escort med hjulkapsler, det var åbenbart hvad det kunne blive til af
firmabil :o|

Fra : Steen F.

Dato : 08-06-05 13:29

Thomas H. wrote:
> Ja han har sin egen bil - på den fede måde
>
> ...ikke ligesom da han kørte for Stewart Ford, der så jeg ham i en
> Ford Escort med hjulkapsler, det var åbenbart hvad det kunne blive
> til af firmabil :o|

Jeg så Ebbe Sand fornylig i en sort Nissan Primera overbeklædt med sponsor
klistermærker. Hr. Sand i en Primera?? Mon ikke han glæder sig til at komme
hjem igen til sin(e) egen bil.

/Steen