Leje af murhammer eller hva' det nu hedder
Fra : JS

Dato : 07-06-05 18:11

Hvor i odense er det bedst/billigst at leje en tryklufthammer eller
elektrisk hammer til at hugge en betonbjælke i jorden i stykker?

Fra : Leonard

Dato : 07-06-05 18:59

"JS" <js_539@hotmail.com> wrote:

>Hvor i odense er det bedst/billigst at leje en tryklufthammer eller
>elektrisk hammer til at hugge en betonbjælke i jorden i stykker?

Delpin eller Odense Materiel, hhv i øst eller vest.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Er du skiftet til Firefox? www.mozilla.org

Fra : Armand

Dato : 07-06-05 21:54

Leonard wrote:

> Delpin eller Odense Materiel, hhv i øst eller vest.

Eller køb en discount borhammer med mejsel-sæt til ca. samme pris hos
Jem&Fix.
Lidt mere arbejde måske; men til gengæld har du stadig borhammeren
iblandt værktøjet efter at investering+arbejde er ovre

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 07-06-05 22:02

Armand wrote:

> Eller køb en discount borhammer med mejsel-sæt til ca. samme pris hos
> Jem&Fix.

Onkel Harald, var det!
Prisen er 300,- og linket er:

--
Armand.

Fra : Leonard

Dato : 07-06-05 22:14

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote:

>Onkel Harald, var det!
>Prisen er 300,- og linket er:

En rigtig Bosch koster 200 kr for en dag hos Delpin + leje og slibning
af mejsel, så det bliver lidt dyrere at leje.

Så er det op til manden der skal arbejde med værktøjet, hvad der er
mest værd ...

Fra : anders majland

Dato : 08-06-05 09:35

> Så er det op til manden der skal arbejde med værktøjet, hvad der er
> mest værd ...

Det er der ikke tvivl om - men kan den billige klare arbejdet (omend lidt
langsommere) så er den jo rar at have bagefter. Jeg har bruge sådan en
billige til at fjerne soklen efter en skorsten. Det turde jeg ikke bruge
"tungt" værktøj da der rundt om soklen var støbt gulv med gulvvarme, som jeg
var lidt nervøs for. Effektiv hastighed var nok kun ca 8cm i timen og den
var ~80cm dyb .....