Kan man få afgiften tilbage
Fra : René Rattenborg \(30~

Dato : 07-06-05 17:51

Hejsa
Kan huske noget om at Morten Juel fra Næstved fik sin afgift tilbage på sin
Suzuki, kan man stadig det
Hilsen René

Fra : MKS - 74

Dato : 07-06-05 18:04

On Tue, 7 Jun 2005 18:51:17 +0200, "René Rattenborg \(3000\)"
<nicoline.rattenborgSLET MIG@vapnet.dk> wrote:

>Hejsa
>Kan huske noget om at Morten Juel fra Næstved fik sin afgift tilbage på sin
>Suzuki, kan man stadig det

Ja - hvis du udfører den af landet, læs mere her :

http://www.erhverv.toldskat.dk/ToldSkat.aspx?oID=152956&vID=200745

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Dr.Enduro

Dato : 07-06-05 18:20

MKS - 74 wrote:

> Ja - hvis du udfører den af landet, læs mere her :
>
> http://www.erhverv.toldskat.dk/ToldSkat.aspx?oID=152956&vID=200745

Husk, det er afgiften (hvad de vurderer den til at være) - 15%, og så
skal du have en køber i udlandet.

--

Hilsen Jan

Fra : MKS - 74

Dato : 07-06-05 18:29

On Tue, 07 Jun 2005 19:19:30 +0200, "Dr.Enduro"
<janeiffert@NOSPAMhotmail.com> wrote:

> Husk, det er afgiften (hvad de vurderer den til at være) - 15%

Jeps, men alt står forklaret i pjecen der er linket til.

>, og så skal du have en køber i udlandet.

Strengt taget ikke nødvendigvis, man skal blot kunne dokumentere
udførsel, i princippet kan man selv tage den med ud og ind.reg. f.eks
hvis man tager ophold i udlandet også det er dog nævnt i pjecen. Det
er iøvrigt blevet en meget benyttet procedure for visse bilmodeller,
og blev indført for at lette presset på den danske reg.afgift.

Fra : Eg Egemarke

Dato : 08-06-05 06:58

Og skal du bare score afgiften, kan du stille Mc´en her hos mig så ordner
jeg resten...
Da jeg bor i sverige !

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : René Rattenborg \(30~

Dato : 09-06-05 19:13

Hejsa Eg
Det var nu ikke for at komme af med den, men motorblokken er totalt smadret,
har skaffet en anden som viste sig at være næsten lige så syg.
Så den har efterhånden kostet en del, er egentlig bare ude efter en motor
der virker, så gi en mail hvis du ved noget
Hilsen René