Oliefiltre
Fra : Rene Joergensen

Dato : 07-06-05 15:59

Hejsa.

Jeg ved ikke om den har været postet herinde før, men here goes:

http://www.twocreeks.net/toby/oil_filters/

--
-René

Fra : Tommy Fer

Dato : 07-06-05 17:11

Rene Joergensen wrote:
> Hejsa.
>
> Jeg ved ikke om den har været postet herinde før, men here goes:
>
> http://www.twocreeks.net/toby/oil_filters/

Her til kan jeg fortælle at DELO filtre fra louis.de har større
overflade end et originalt Suzuki filter til en gsxr250/400 og gs
500..... (samme filter..)

Derudover ser de ret identiske ud

mvh Tommy Fer

Fra : Armand

Dato : 07-06-05 21:16

Tommy Fer wrote:

> Her til kan jeg fortælle at DELO filtre fra louis.de har større
> overflade end et originalt Suzuki filter til en gsxr250/400 og gs
> 500..... (samme filter..)

Og jeg fandt ikke Orla's højt besungne returløbs-ventil på Honda's
originale filter !
http://www.twocreeks.net/toby/oil_filters/honda.shtml
Orla!!!!

Vil man have returløbsventil, skal man tilsyneladende købe et originalt
Ducati-filter, som matcher Honda-stumpen

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-05 23:28

Armand skrev i meddelelsen ...

>Og jeg fandt ikke Orla's højt besungne returløbs-ventil på Honda's
>originale filter !
>http://www.twocreeks.net/toby/oil_filters/honda.shtml
>Orla!!!!

Så må jeg vel hellere vente med at montere det til efter dfm meet.....

mvh
Orla

Fra : Armand

Dato : 08-06-05 19:38

Orla Pedersen wrote:

> Så må jeg vel hellere vente med at montere det til efter dfm meet.....

Eller yd Honda den retfærdighed at sponsere det (eller det brugte) til
pågældende forfatter :-/

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-05 21:19

Orla Pedersen skrev i meddelelsen
<42a620bb$0$203$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...

>Så må jeg vel hellere vente med at montere det til efter dfm meet.....

Og lige efterprøvet, membranen sikrer helt og aldeles mod returløb. Det skal
siges, at filtret specifikt skal bruges på første årgang/version VTR-F
ifølge Ole ved Special i Aalborg. Hvad der siden er ændret ved jeg
ikke......

mvh
Orla
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr