Salg af billet
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 07-06-05 15:21

Hej

Jeg har fået købt en billet til en festival, jeg alligevel ikke kan deltage
i og overvejer derfor at sælge billetten. Er der noget om, at man ikke må
sælge den til mere, end man selv har givet?

Fra : Henning

Dato : 07-06-05 16:27

Ja - http://www.retsinfo.dk/_GETDOCI_/ACCN/A19910076929-REGL

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : bg

Dato : 07-06-05 20:50

Hvad nu hvis det ikke er en
billet man normalt kan købe...

Hvis man nu har en Back-stage
pass??

Mvh
Bg

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-05 22:58

[klip]
> Hvis man nu har en Back-stage
> pass??

De er jo personlige, så hvis du har tænkt dig at sælge et backstagepas (som
i reglen udstedes uden vederlag), skal køberen udgive sig for dig ved check
in. Det er ikke lovligt.

--
/ Kristian
www.hammerhaj.dk