Erfaringer med e-handel i USA?
Fra : Kjers Kommunikation

Dato : 14-01-01 00:58

Hej gruppe

Hvem I Danmark har erfaringer med at drive e-handel i USA?
Hvem har erfaringer i EU?

Jeg har et helt nyt koncept - ligesom alle de andre - og jeg mangler den
rette samarbejdspartner.

Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer
Kjers Kommunikation

Fra : Knud Berggreen

Dato : 14-01-01 10:59

In <nY586.13470$W81.171132@twister.sunsite.dk>, on 01/13/2001
at 11:58 PM, "Kjers Kommunikation" <kjer@kjers.com> said:

>Hej gruppe

>Hvem I Danmark har erfaringer med at drive e-handel i USA?
>Hvem har erfaringer i EU?

Jeg driver e-handel i EU, men for så vidt også udenfor EU. Jeg benytter Internet
(det er vel derfor det hedder e-handel og der er jo ikke nogen begrænsning
for hvor mine kunder kommer fra. Jeg har selvfølgelig nogle primære områder
hvor det går som rutine, mens ordre som kommer fra lande udenfor disse skal
behandles ret individuelt.

>Jeg har et helt nyt koncept - ligesom alle de andre - og jeg mangler den rette
>samarbejdspartner.

Hvad er det du vil samarbejde om?

/Knud

NB! Followup-To: dk.erhverv
Respekter venligst denne.

Fra : EA

Dato : 17-01-01 01:26

Først må du skifte navn til:

Kjaer Communication Ltd.

Det batter.

Nej, jeg har en kontakt i Californien, men kun til Non-food og
helst Building/Construction business.

Erik Andersen (Andersson Co.)