pikkens størrelse nogen betydning ??
Fra : Pastoren

Dato : 07-06-05 10:11

ting skal jo passe sammen ,
en fyr med el lille pik vil helt klar få den bedste sex sammen med en
kvinde der har en lille dejlig og stram fisse.der imod vil en fyr med en pik
på størrelsen af en underarm , nok have den bedste oplevelse med en kvinde
der har en fisse , som kan rumme den

Fra : Henri Gath

Dato : 07-06-05 21:31

"Pastoren" <jens@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pik
> på størrelsen af en underarm , nok have den bedste oplevelse med en kvinde

Du er da et skarpt intellekt, hvad?

Fra : Per Vadmand

Dato : 07-06-05 23:05

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message

> Du er da et skarpt intellekt, hvad?
Og du har endnu engang højnet debatten med et konstruktivt bidrag. Af
hjertet tak.
--
Per V.

P.S. Læs om min nye bog, "Manden der skrev breve" på
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Henri Gath

Dato : 08-06-05 00:59

> Og du har endnu engang højnet debatten med et konstruktivt bidrag. Af
> hjertet tak.

Og hvad havde herren så lige forventet af svar på sådan noget nonsens?

Fra : Per Vadmand

Dato : 08-06-05 08:51

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message

> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvad havde herren så lige forventet af svar på sådan noget nonsens?
Noget i den retning, ja.

Fra : N/A

Dato : 23-06-05 04:33

Fra : N/A

Dato : 23-06-05 04:33

Fra : N/A

Dato : 23-06-05 04:33

Fra : N/A

Dato : 23-06-05 04:33

Fra : H. P. Holm

Dato : 23-06-05 04:33

Nils Riis Ebbesen skrev:

> du drømmer at du har været der

Mig og Kawasaki har været vidt omkring.

Der gik cirka 6 uger efter den sidste antidepressive pille, før
bollerne virkede ordentligt. Men det er blevet optimalt igen, sådan
at der kun behøves et kort glimt af indersiden på et lår, før de er
klar til at sprøjte. - Også uden kæder i loftet eller pisk.

--
Hans

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 08-06-05 08:30

Pastoren wrote:

> [...]
> på størrelsen af en underarm , nok have den bedste oplevelse med en kvinde

Kvinden kan ændre diameteren, på bekostning af længeten ved at sprede
benene.

Fra : rudhvidgaard

Dato : 20-06-05 00:18

http://www.kandu.dk/