Motorcyklist forsøgte at stikke af fra pol~
Fra : Ukendt

Dato : 07-06-05 08:07

Han sku ha , sku han

nogle brian bank

Motorcyklist forsøgte at stikke af fra politiet med 200 kilometer i timen

En 24-årig mand fra Nykøbing forsøgte i går eftermiddag at ryste politiet af
sig ved at køre op mod 200 km/t på Gaabensevej udenfor Nykøbing.
Politijagten begyndte, da manden kørte over for rødt i krydset mellem
Vesterskovvej og Skovalleen og fortsatte til Brutofte Allé, hvor manden smed
den stjålne motorcykel fra sig i forsøget på at slippe væk til fods.
Politiet løb den 24-årige op, og han er nu sigtet for tyveri af motorcykel
og står nu ifølge politiet til en ubetinget frakendelse af kørekortet.

mvh

jw

http://www.dfmc.dk/?id=548

Fra : Carl Dragert

Dato : 07-06-05 08:27

"BMWK100" <wittensnabela.privat.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Politiet løb den 24-årige op, og han er nu sigtet for tyveri af motorcykel
> og står nu ifølge politiet til en ubetinget frakendelse af kørekortet.

Han kunne ikke slippe fra dem med 200 km/t på hjul - så han prøvede at gøre
det til fods **
Anyway - fornuftigt valg, alle overlevede.

--
Hilsen Carl
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=531

Fra : Hekto

Dato : 07-06-05 08:34

In article <42a54790$0$269$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, "BMWK100"
<wittensnabela.privat.tele.dk> says...
> nogle brian bank

Jeg går sq da ikke rundt og slår på folk!!!!

Til gengæld kunne han godt få et spark i skridtet!!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : m0rt3n

Dato : 07-06-05 08:54

"BMWK100" <wittensnabela.privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Han sku ha , sku han
> nogle brian bank

Gu skulle han så! Det ligner sgu ikke noget at stjæle andres motorcykler.
Forbandede tyv! Godt de snuppede ham. Det er sådan nogen som ham, der
ødelægger ryet for os andre. Som om man ikke kan stikke fra panserne, hvis
man har bare en smule styr på sin maskine...
m0rt3n zrx1100

Fra : MKS - 74

Dato : 07-06-05 09:12

On Tue, 7 Jun 2005 09:53:56 +0200, "m0rt3n"
<jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> wrote:

> Som om man ikke kan stikke fra panserne, hvis
>man har bare en smule styr på sin maskine...

Ja - Dødsstraf til dem der ikke kan, dødsstraf til dem der kan og
dødstraf til dem der forsøger....

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 08-06-05 21:14

m0rt3n wrote:
> Som om man ikke kan stikke fra panserne, hvis
> man har bare en smule styr på sin maskine...

Det kan man vel ikke bebrejde ham for, det var jo ikke hans maskine ;)

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Fra : Tommy Fer

Dato : 07-06-05 09:17

BMWK100 wrote:
> [...]
> Politiet løb den 24-årige op, og han er nu sigtet for tyveri af motorcykel
> og står nu ifølge politiet til en ubetinget frakendelse af kørekortet.

Var det nykøbing sj. ? Min stjålne MC blev vist set omkring VIG
fornyligt, gad vide om det er den? Hvor har du info fra?

mvh Tommy Fer

Fra : Rene Joergensen

Dato : 07-06-05 09:29

Tommy Fer <NOSPAM@fotofer.dk> wrote:

> Var det nykøbing sj. ? Min stjålne MC blev vist set omkring VIG
> fornyligt, gad vide om det er den? Hvor har du info fra?

Gaabensevej er på Falster.

--
-René

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-05 09:39

Hej

Det er i Nykøbing Falster/ Folketidende,

den lokale avis på sydhavsøerne

mv
jw

Fra : J.C.Kløve

Dato : 07-06-05 09:49

Tommy Fer wrote:

> Var det nykøbing sj. ? Min stjålne MC blev vist set omkring VIG
> fornyligt, gad vide om det er den? Hvor har du info fra?

> mvh Tommy Fer

ahhh Tommy, op mod 200 km/t, det er ad ikke babyvifferen vel?

Dun@ant - på webinterface

Fra : Tommy Fer

Dato : 07-06-05 13:47

J.C.Kløve wrote:

> ahhh Tommy, op mod 200 km/t, det er ad ikke babyvifferen vel?
>

> Dun@ant - på webinterface

BAH... sagtens... den kunne indikere 200 med mig på... da jeg vejede 115
kg....

mvh Tommy Fer

Fra : Armand

Dato : 07-06-05 17:57

Tommy Fer wrote:

> Var det nykøbing sj. ? Min stjålne MC blev vist set omkring VIG
> fornyligt, gad vide om det er den? Hvor har du info fra?

Hvis avisen ved at det er en stjålet motorcykel, må de have det fra
politiet, og politiet kontakter formentlig ejeren hurtigt efter at en
stjålen motorcykel findes - Så mon ikke at det er en helt tyvende model :-/

Med forståelse for at du lever i håbet

--
Armand.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 07-06-05 09:53

Dunant@mail.tele.dk (J.C.Kløve) writes:

> ahhh Tommy, op mod 200 km/t, det er ad ikke babyvifferen vel?

Det kunne det faktisk godt være - sådan en går vel lige omkring 200 på
toppen.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : MNP

Dato : 07-06-05 20:02

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Det kunne det faktisk godt være - sådan en går vel lige omkring 200 på
> toppen.

HOV HOV hvor ved du det fra, det er vidst ikke lovligt? det er vel målt i
Tyskland?
Min XS400 har kørt 158,5km/t står på cykelcomputeren, selvfølgelig også
målt i Tyskland, eller noget

Fra : Moller

Dato : 07-06-05 23:03

MNP wrote:

> HOV HOV hvor ved du det fra, det er vidst ikke lovligt? det er vel målt i
> Tyskland?

Som altid ;)

> Min XS400 har kørt 158,5km/t står på cykelcomputeren, selvfølgelig også
> målt i Tyskland, eller noget

Men nu er en VFR400 i en halt anden boldgade end en XS400, den vejer
meget mindre, og yder meget mere ;) Har kørt på Tommy's og er ikke i tvivl
om at den vil kunne klare de 200km/t på speedometeret, og begrænseren er
fjernet på den.

Og så er det nok den eneste VFR400 i hele landet med sort stel,
bagsvinger osv. og lille kåbe ;) så den er nemt at genkende, især pga. det
sorte stel.

VH
Lars Molnit

Fra : Armand

Dato : 07-06-05 23:38

Moller wrote:

> [...]
> meget mindre, og yder meget mere ;) Har kørt på Tommy's og er ikke i
> tvivl om at den vil kunne klare de 200km/t på speedometeret, og

Hvor hurtigt kører SV650S hhv. Duc 750SS?
Begge er på lillefrøens scoreliste!

--
Armand.

Fra : Moller

Dato : 08-06-05 10:24

Armand wrote:

> Hvor hurtigt kører SV650S hhv. Duc 750SS?
> Begge er på lillefrøens scoreliste!

og den lille viffers... SV'en ligger meget tæt op af vfr 400, SV'en er
en god sjat tungere, og meget støre front, så de lider af dårligere
vindmodstand vs. viffer 400. Men igen har de så lige lidt mere cc og
heste, men det går op med hinanden ;) altid en fornøjelse at se
Tommy(håber vi vil se det igen), tæske rundt om SV'erne ved banedage ;)

VH
Lars Molnit
Som liiiige skal ha hentet den FZR1000, så er der to hangarskibe i
garegen ;)

Fra : Steen Schmidt

Dato : 08-06-05 13:24

Armand wrote:

> Hvor hurtigt kører SV650S hhv. Duc 750SS?

Den højeste hastighed jeg (175cm, 65kg) havde min '99 SV650S oppe på
var 213 km/t. Målt med cykelcomputer (lige godt 230 km/t indikeret på
speedometeret).

Mvh
Steen

Fra : Pizzabager

Dato : 07-06-05 11:15

> [...]
> Politiet løb den 24-årige op, og han er nu sigtet for tyveri af motorcykel
> og står nu ifølge politiet til en ubetinget frakendelse af kørekortet.

noegn der har et link til annoncen, ville da gerne vide hvad for en MC det
var. kunne være man var heldig :)

Kasper

Fra : Rene Joergensen

Dato : 07-06-05 11:25

http://www.folketidende.dk/

--
-René

Fra : Pizzabager

Dato : 07-06-05 11:34

> [...]
> Politiet løb den 24-årige op, og han er nu sigtet for tyveri af motorcykel
> og står nu ifølge politiet til en ubetinget frakendelse af kørekortet.

artiklen stammer herfra http://www.folketidende.dk/, men man skal have abon.
for at læse det hele.. der skulle vel ikke være nogen der er det?.. til
grin.. abon der koster penge på en lokal avis på nettet..

Kasper

Fra : Bjørn S

Dato : 07-06-05 12:29

Pizzabager wrote:

> artiklen stammer herfra http://www.folketidende.dk/, men man skal have abon.
> for at læse det hele.. der skulle vel ikke være nogen der er det?.. til
> grin.. abon der koster penge på en lokal avis på nettet..

Tjah, de skal vel også kunne overleve. For dem som bor der er nok
nyhederne lige meget værd som de i EB eller BT, og tydligvis for folk
udenfra osse ;-p
- men mon de får solgt mange net-abbonnementer....

--
/Bjørn
www.chookfeet.dk

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 07-06-05 15:48

Bjørn S skrev:

> [...]

Det er der da vist flere aviser der gør. Jeg bruger det da
en del hvis jeg er hjemmefra.

> Tjah, de skal vel også kunne overleve. For dem som bor der er nok
> nyhederne lige meget værd som de i EB eller BT, og tydligvis for folk
> udenfra osse ;-p

Nemlig. Men der var en der spurgte til maskinen. Der stod
den var stjålet i Næstved, og var på anden plade.

> - men mon de får solgt mange net-abbonnementer....

Har man abonnement har man gratis adgang.

Ib Jakobsen

Fra : KL

Dato : 07-06-05 19:25

> artiklen stammer herfra http://www.folketidende.dk/, men man skal have
> abon. for at læse det hele.. der skulle vel ikke være nogen der er det?

Der står desværre ikke mere i artiklen end det citerede.

Fra : KL

Dato : 07-06-05 19:29

> Der står desværre ikke mere i artiklen end det citerede.

Hov, og det er så alligevel ikke helt korrekt, jeg prøver igen :)

---
Motorcykeljagt med 200 kilometer i timen

Hidsig politijagt i Nykøbing i går middags. Motorcyklisten opgav til
sidst.

Af Erik Holm

NYKØBING F. - Med en skønnet fart på omkring 200 kilometer i timen ud
ad Gabensevej forsøgte en motorcyklist i går middags at undgå politiet.
Selv om politiet ikke kunne følge med et stykke ad vejen, endte jagten
ved Brun Allé, hvor motorcyklisten smed sin motorcykel og løb ind over en
mark, inden han blev anholdt af politiet.
Jagten begyndte klokken 11.50, hvor en patrulje så en motorcykel med
fører. Motorcyklen var meldt stjålet i Næstved 15. maj.
Motorcyklisten havde ikke lyst til at tale med ordensmagten og stak
af. Der blev kørt ad Vesterskovvej, Skovalléen, Gaabensevej, Nordensvej,
Kalvevænget og videre op til Bruntofte Allé.
Den 24-årige mand fra Nykøbing F. blev anholdt klokken 12.10.
Den stjålne motorcykel var forsynet med falske nummerplader. Den unge
mand har erkendt den vanvittige kørsel, hvor han også kørte over for rødt.
Politiet efterlyser vidner til den hidsige kørsel. Politiets
flexpatrulje træffes på 54 85 14 48.

---

Kilde: Lolland-Falsters Folketidende

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 07-06-05 20:50

mikkel_paulsen@hotmail.com (MNP) writes:

> HOV HOV hvor ved du det fra, det er vidst ikke lovligt? det er vel målt i
> Tyskland?

Det ved jeg ikke noget om. Jeg har kun prøvet at sidde på Tommys
motorcykel når den har holdt stille med motoren slukket og jeg selv
har måttet lave motorlyde (V4 lyd er ret svært at lave med munden ;).

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : BJ

Dato : 07-06-05 21:13

"BMWK100" <wittensnabela.privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

Jeg vil da lige følge op på denne overskrift, hvor begge piloter ikke slap:

Skulle ned og vaske bil på tanken og lige inden jeg nåede Horsensvej hilste
jeg pænt på et par bekendte .... 2 politifolk i hvid reklame-Mondeo.

Jeg havde dårligt fået armen lagt ned, da jeg forberedte mig på at holde for
rødt lys.....da....

....2 stk. ungersvende iført korrekt køretøj vred ørerne om på cyklerne i
tværgående retning.

Cyklerne formelig sprang ud af starthullerne med nogle fantastiske vræl og
vups var de ude af horisonten.

I samme sekund betjentene så og hørte vrælene (de skete lige foran deres
næser), blev blåt blink aktiveret.

Ak suk og ve, de 2 ungersvende var indhente og stoppe nede ved Q8.

Hvad kan man lære af det: Jo, sluk ikke for hjernen, men kig dig grundigt
omkring ... inden du fyrer bæstet af..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jacob Larsen

Dato : 07-06-05 22:17

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message
> [...]
> Hvad kan man lære af det: Jo, sluk ikke for hjernen, men
> kig dig grundigt omkring ... inden du fyrer bæstet af..

Jaa... men fik de bøder? De er vel ikke ulovligt at gasse lidt op, bare man
ikke kører for stærkt eller lignende.

--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : BJ

Dato : 07-06-05 22:20

"Jacob Larsen" <jacobl@[{[--FJERNDETTE--]}]cs.aau.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jaa... men fik de bøder?

Det ved jeg ikke, men de så ualmindelig slukørede ud, da jeg senere
passerede tanken og betjentene var ved at optage rapport.

Om de senere blev taget med på stationen, ved jeg heller ikke, men da jeg
kørte hjem inde fra byen, kom mine bekendte med de 2 samme ungersvende i
hælene.

> De er vel ikke ulovligt at gasse lidt op, bare man ikke kører for stærkt
> eller lignende.

Naturligvis må man gasse op, når blot larmen holder sig indenfor lovens
rammer.

På strækningen er der 70 Km/t hastighedsbegrænsning og om mine bekendte har
foretaget en police-pilot-måling, ved jeg heller intet om.

Jeg vil da håbe, det bedste for ungersvendene, da man nemt på slige cykler
runder de 200 Km/t på denne strækning.

Som det mindste bør være en ganske alvorlig forskrækkelse.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~