bagsmæk lås på mondeo fra 98
Fra : Bo *Allerød*

Dato : 07-06-05 09:25

Jrg har en mondeo fra 98, og bagsmækkens kanppen plejer at virke ved et let
tryk, men det er den så holdt op med nu, nu kan bagsmækken kun åbnet med
nøglen i hullet og dreje. nogen ideer til hvad der er gået itu. håber jo
lidt jeg bare kan købe en "bagside" (den mekaniske del) til låsen ved en
huggeren og putte på.

Ideer modtages gerne

Hilsen Bo

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-05 11:36

"Bo *Allerød*" <andersen@mil.dk> wrote in message
> [...]
> nøglen i hullet og dreje. nogen ideer til hvad der er gået itu. håber jo
> lidt jeg bare kan købe en "bagside" (den mekaniske del) til låsen ved en

Jeg ville kigge lidt på ledningerne hen til låsen. Det kunne meget vel være
dem, men det mekaniske er da også en mulighed. Du er nok nød til at skille
det ad for at finde årsagen. Det er ikke særlig besværligt at skille ad.

--
Tom

Fra : WhoopAss

Dato : 07-06-05 15:49

> let

Kan knappen trykkes ind ???

Hvis ikke, er det nok samme problem som på min Mondeo STC fra 97 :

Nemlig Snavs, jeg pillede hele låse dimsen ud og gjorde den grundigt ren,
smurte den og installerede den igen, har ikke haft problemer med den siden

Mvh

Martin

Fra : Bo *Allerød*

Dato : 08-06-05 11:46

"WhoopAss" <Whopass@sol.dk.remove.this> skrev i en meddelelse

> Kan knappen trykkes ind ???

ja det kan den stadig og mekanikken bevæger sig stadig på bagsiden, den
lukker bare ikke op

Hilsen Bo