DX9 screensavers???
Fra : Allan

Dato : 07-06-05 12:06

Hej NG

Ville høre om der var nogen der kendte til nogle fede Directx 9 screensavers
så jeg kan smide på mit 6800GT.. der er demoerne fra nvidia.. men dem skal
du selv ind og starte...

Håber nogen kan hjælpe..

Al

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 07-06-05 23:01

Allan wrote:
> [...]
> så jeg kan smide på mit 6800GT.. der er demoerne fra nvidia.. men dem skal

ikke fordi jeg har svaret, men hvad er ideen i at din PC skal stå og
køre på fuld power når du alligevel ikke bruger den? sæt den da til at
slukke skærmen og spare strøm

Ideen med screen savers er et levn fra gamle dage hvor billedet kunne
brænde sig fast, og OSet ikke kunne slukke skærmen selv...

Fra : Sune Salminen

Dato : 08-06-05 02:18

Esben von Buchwald wrote:

> [...]
>
> Ideen med screen savers er et levn fra gamle dage hvor billedet kunne
> brænde sig fast, og OSet ikke kunne slukke skærmen selv...

Det ser jo fedt ud med en fed screensaver.

Selv er jeg meget glad for 'Lattice' og mange af de andre screensavere
af samme programmør. Jeg har glemt hvad han hedder og hvad adressen på
hans website er, men prøv at søg på 'Lattice screensaver'.

Jeg mener de kører i OpenGL.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!