Og ikke mindst de små olie slanger der løber nede fra pumpen , de mørtner og
falder af , taler af erfaring :(
Koster også stempler , og starter med mindre trækkraft
PS tror sku jeg har et stempel der ligger og afventer på at det bliver
afhentet mod 1 kold pils
--
P.E.
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk
www.kvikteam.dk
"Steen E." <steen-e*fjernes*@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:42a40585$0$267$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
>> For to uger siden skulle jeg køre fra Århus til Billund, turen forløb
>> fint
>> og jeg synes generelt MC'en har kørt godt. Det eneste man lige har kunnet
>> sætte en finger på er når man kører 140 km/t på motorvejen kan den godt
>> finde på at sætte lidt ud engang imellem / miste trækkraft (som om
>> benzintilførslen er utilstrækkelig). Det er dog sjældent det sker og den
>> trækker igen efter et par sekunder.
>>
>>
>
> Velkommen i klubben (har selv brændt flere stempler på Kawa 500 Mach
> III) - brændte stempler på to-takter sker især ved for mager blanding - og
> forkert tændingsindstilling - så check og rens karburatorer, benzinfilter,
> slanger, tankudluftning etc. OG undgå at køre den tør for benzin ved høj
> fart.
>
> --
> Steen E.
>
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623
>