Vores klub er udsat for mobning
Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 03-06-05 14:15

http://www.hi-speed.dk/2phpBB/viewtopic.php?t=30126

Men de har det da sjovt hehe

hamselv herfra
--
VED BESVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 03-06-05 21:01

hamselv(DKMC) wrote:
> http://www.hi-speed.dk/2phpBB/viewtopic.php?t=30126
>
> Men de har det da sjovt hehe
>

> hamselv herfra

Haha!

Det er da nogle morsomme kommentarer:
>> snip >>
Heh heh heh plastik rockere
<<

Mon ikke du skulle give en lille hilsen derinde?
det kunne være god stil :)

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Fra : Robert Eriksen

Dato : 03-06-05 21:31

hamselv(DKMC) wrote:
> http://www.hi-speed.dk/2phpBB/viewtopic.php?t=30126
>
> Men de har det da sjovt hehe

De havde nok moret sig lige så meget hvis han havde skrevet rigtig i
første forsøg ;)
http://www.slowrider.dk/dispusrimage.php?image=WarehouseFront.jpg

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 03-06-05 22:23

Robert Eriksen wrote:

> De havde nok moret sig lige så meget hvis han havde skrevet rigtig i
> første forsøg ;)
> http://www.slowrider.dk/dispusrimage.php?image=WarehouseFront.jpg

Haha ja, ingen tvivl om det :)

Kenneth Østrup - <http://blog.riskoger.net/>

Fra : Peter B. Juul

Dato : 03-06-05 22:52

Robert Eriksen <ROEblåbærgrød@adr.dk> writes:

> De havde nok moret sig lige så meget hvis han havde skrevet rigtig i
> første forsøg ;)
> http://www.slowrider.dk/dispusrimage.php?image=WarehouseFront.jpg

DET kalder jeg choppere! Selv motorerne er væk.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Sagt på godt dansk: Tak for henvendelsen,
The RockBear. ((^)) men luk venligst røven, hvis du ikke ved

Fra : Dr.Enduro

Dato : 04-06-05 07:14

hamselv(DKMC) wrote:
> http://www.hi-speed.dk/2phpBB/viewtopic.php?t=30126
>
> Men de har det da sjovt hehe
>

> hamselv herfra

Det må jo betyde krig!

--

Hilsen Jan

Fra : Bjarnep

Dato : 04-06-05 07:20

"hamselv(DKMC)" <hamselv@brammmmingnet-slet2m.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.hi-speed.dk/2phpBB/viewtopic.php?t=30126
> Men de har det da sjovt hehe
>
> hamselv herfra
> --
Så længe dem der skriver om jer, har en plyds-bamse som avtar, så går det
nok altsammen
BjarneP

Fra : Rasmus

Dato : 04-06-05 18:34

Nu kommer jeg selv en del på hi-speed under navnet Rasmus 306ep. Hvis i
på nogle måde føler jer stødt vil jeg gerne på hi-speed´s og egne vejne
undskylde !! Hi-speed er et mødested for psa (peugeot/citroen)
fans/nørder, og her kommer en del drengerøve, voksne som gamle . Jeg
er sikker på at hvis i henvender jer på siden kan i få en undskyldning,
så fremt i fald i føler jer gået for nær, der hersker som regel en ret
høj selvjustits, i forummet !!

VI ses på vejen gutter, køre selv på et monster af ef en Aprilia rs50,
hehe.

"hamselv\(DKMC\)" <hamselv@brammmmingnet-slet2m.dk> wrote in news:d5bed

Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 04-06-05 21:39

"Rasmus" <r_w_o@> skrev i en meddelelse
> Hvis i på nogle måde føler jer stødt vil jeg gerne på hi-speed´s og egne
> vejne
> undskylde.

hehe nej nej da, kunne bare se at hitsene var steget fra ca. ikke ret mange
til ca. en ret go del mere.
Så jeg kiggede lige hvem det var.

Vi er nogle sjove fyrer allesammen, så gør I bare grin, vi ka ta det

Ellers drikker vi os bare fra det.

hamselv herfra
--
www.hamselv.org

Fra : Torben Scheel

Dato : 05-06-05 08:12

Rasmus wrote:
> [...]
> er sikker på at hvis i henvender jer på siden kan i få en undskyldning,
> så fremt i fald i føler jer gået for nær, der hersker som regel en ret

Godt forsøgt - men for sent. Tæskeholdet er på vej med plasticbat's og
attrapmorgenstjerner

--
vh
Torben