Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotostafet uge 24 - Emne: GRØN
Fra : Lars Lund

Dato : 06-06-05 22:26

Hejsa

Se det var ikke meningen... Her forsøger man at være morsom og pludselig
står man med stafetten for næsen af en flok glade fotografer der har gjort
sig umage for at fortolke et emne og tage et godt billede.

Jeg synes det er vanskeligt at vælge et emne. Min første indskydelse var
"fællespisning" - og så se hvor mange der opdagede at det var stavet med et
S.

Men hvis jeg skal være seriøs et øjeblik mener jeg at jo bredere emnet er jo
flere får lyst at komme med et bidrag, så jeg har slet og ret valgt emnet
GRØN, som jo er den fremhærskende farve omkring os i øjeblikket, og i
øvrigt kan fortolkes i overført betydning også. God fornøjelse.

Jeg prøver at huske resultattråden på næste torsdag i uge 24 og henviser som
sædvanlig til reglerne her.

http://www.fotostafetten.dk/Regler.php

mvh. Lars

Fra : Michael

Dato : 07-06-05 17:54

Lars Lund wrote:
> Hejsa

> Jeg prøver at huske resultattråden på næste torsdag i uge 24 og henviser som
> [...]

Foto som er taget efter offentliggørelsen af opgaven i dag, kan de
deltage i konkurrencen?

Michael

Fra : Holst

Dato : 07-06-05 18:08

Michael wrote:

> Foto som er taget efter offentliggørelsen af opgaven i dag, kan de
> deltage i konkurrencen?

Ja, foto taget mellem 6/6 kl. 23:25 og frem til kl. 10 søndag i uge 24.
Det er vist det, der er kutyme, selvom reglerne vist siger, at billeder
skal offentliggøres senest natten mellem fredag og lørdag i uge 24.

Fra : Michael

Dato : 07-06-05 18:16

Holst wrote:

> Ja, foto taget mellem 6/6 kl. 23:25 og frem til kl. 10 søndag i uge 24.
> Det er vist det, der er kutyme, selvom reglerne vist siger, at billeder
> skal offentliggøres senest natten mellem fredag og lørdag i uge 24.

Tak for oplysningen.

Michael