Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manueller på engelsk. Hvor?
Fra : Henrik og Maria

Dato : 05-06-05 19:26

Efter at have anskaffet mig et nyt kamera, købt på nettet, opdager jeg at
der ikke følger nogen dansk eller engelsk manuel med.
Nu ønsker jeg ikke at høre nogen moralprædikener om at man ikke skal købe på
nettet og bla. bla. bla.
Kameraet er et Panasonic DMC FZ5 (forøvrigt et fremragende kamera), og vil
høre om nogen kan fortælle mig hvor jeg kan få/købe en manuel på engelsk
eller dansk? Jeg har prøvet at skrive til Digi4you, hvor jeg købte kameraet,
og skrevet til Panasonic Danmark. Efter 1½ uge uden svar fra nogen af dem,
vil jeg høre om nogen i dette forum kan hjælpe mig?

Fra : Claus P. Hastrup

Dato : 05-06-05 19:49

Henrik og Maria wrote:
> [...]
> jeg købte kameraet, og skrevet til Panasonic Danmark. Efter 1½ uge
> uden svar fra nogen af dem, vil jeg høre om nogen i dette forum kan

Hej,
Der er en manual her:
http://www.mediacollege.com/equipment/panasonic/digital-camera/lumix/manual/dmcfz5.pdf

(kort link her: http://kortlink.dk/tys)