Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon cashback
Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 04-06-05 20:37

Hej til NG

Canon kører jo en cash-back kampagne på adskillige af deres produkter i de
fleste europæiske lande, men selvfølgelig ikke i det skatteplagede lille
Danmark, hvor alle helst skal være lige.
Er der nogen der har købt Canon-udstyr i f.eks. Tyskland, og efterfølgende
fået udbetalt denne "cash-back" her til Danmark?
Jeg har bestilt en 20D + nogle objektiver og en flash hos
http://www.ac-foto.com/ac/shop/shop.php og havde tænkt mig at opgive min
adresse som c/o Danske Bank i Hamburg, hvor mit firma har konto (der skal
opgives IBAN-kontonummer m.m.), men kunne da ønske mig en nemmere løsning
hvis det var muligt.

Niels Hejnfelt
niels@hejnfelt.dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-05 07:23

Hej
Der er ikke nogle problemer, du sender bare det relevante materiale til
Canon jfr. deres beskrivelse, oplyser IBAN nummeret på din bank og så køre
det helt af sig selv.
For mit eget vedkommende har jeg fået en bekræftigelse på at pengene er på
vej.

Peg

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 05-06-05 10:28

> [...]
> det helt af sig selv.
> For mit eget vedkommende har jeg fået en bekræftigelse på at pengene er på

Hej Peg.
Det lyder jo godt nok, men på formularsiden, der skal udfyldes on-line, kan
man jo ikke vælge Danmark? Hvad gjorde du dér?
Jeg havde håbet at høre fra én der allerede havde fået dem udbetalt, men det
lyder jo som om du får dem!

Mvh Niels

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-05 13:49

Hej
Jeg fik en mail fra Canon Ireland, hvor i de sagde jeg bare skulle vælge en
formular på et sprog jeg forstod. Jeg mener
jeg valgte en Engelsk sproget (Irsk).

Jeg har i vært fald fået en bekræftigelse på at jeg skulle modtage 200 euro
indsat på min konto inden den 26. juni.

Fra : PHP

Dato : 05-06-05 16:50

> [...]
> jeg valgte en Engelsk sproget (Irsk).
>
> Jeg har i vært fald fået en bekræftigelse på at jeg skulle modtage 200 euro

Hvor lang tid gælder "cashback" kampagnen og har en dansk bank også et
IBAN nummer?

Fra : Martin

Dato : 05-06-05 17:17

"PHP" <sdfsdf@REM.hotmail.com> wrote in message
.... har en dansk bank også et IBAN nummer?
Ja
Mvh Martin

Fra : Holst

Dato : 05-06-05 18:09

Martin wrote:

> ... har en dansk bank også et IBAN nummer?
> Ja

Som sådan har et dansk bank vel ikke et IBAN-nummer. Derimod har du som
kunde i banken et IBAN-nummer, idet det er et International Bank Account
Number, altså en international version af dit kontonummer. Typisk er det
en række bogstaver og tal længere end dit sædvanlige kontonummer, og de
sidste tal i dit IBAN-nr. er ikke overraskende typisk dit almindelige
kontonummer.

Du finder typisk dit IBAN-nr. på dit kontoudtog. Hvis ikke, må du spørge
din bank efter det.

Banken har derimod en SWIFT/BIC-kode, der er en række bogstaver, der
identificerer banken.

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-05 17:47

Hej
Gælder resten af året. IBAN nr. fremgår sikkert af dit kontoudtog.(står i
vært fald på mit)

peg

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 05-06-05 17:49

> Hvor lang tid gælder "cashback" kampagnen og har en dansk bank også et
> IBAN nummer?

Cash-bach kampagnen kører fra 31.3. t.o.m. 31.12.2005 på udvalgte produkter.
http://www.canonextrapromotion.com/
Mvh Niels

Fra : Peter Holm

Dato : 06-06-05 15:36

Niels Hejnfelt wrote:

> Cash-bach kampagnen kører fra 31.3. t.o.m. 31.12.2005 på udvalgte
> produkter. http://www.canonextrapromotion.com/
> Mvh Niels

'Make a photocopy of your receipt or cash register receipt and cut out the
original barcode that you will find on the box of the lens or accessory
product.'

skal man virlkelig skære sin amballage i stykker for at få den cash back?

Peter Holm
www.peterholmfoto.dk

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-05 16:41

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse
> skal man virlkelig skære sin amballage i stykker for at få den cash back?

Hvis du ikke syntes det er kr. 750,- værd så lad være.

Peg

Fra : Peter Holm

Dato : 06-06-05 17:16

Peg wrote:
> "Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvis du ikke syntes det er kr. 750,- værd så lad være.
>
> Peg

så så, sådan var det ikke ment *s*

Peter Holm
www.peterholmfoto.dk