Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ektachrome 120
Fra : Erling Hansen

Dato : 02-06-05 16:00

Hej.
Min lokale film-pusher hævder sig ude af stand til at fremskaffe
dias-film til mit 6X6 kamera. Kan det virkelig have sin rigtighed?
Mvh
Erling

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-06-05 16:11

Erling Hansen wrote:
> Min lokale film-pusher hævder sig ude af stand til at fremskaffe
> dias-film til mit 6X6 kamera. Kan det virkelig have sin rigtighed?

I så fald kan du købe det hos www.speedgraphic.co.uk ...

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking

Fra : Erling Hansen

Dato : 03-06-05 16:42

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> I så fald kan du købe det hos www.speedgraphic.co.uk ...
>
> // Hans

Tusind tak for 'bidragene' - jeg tror jeg prøver Sverige først.
Mvh
Erling

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-06-05 16:16

Erling Hansen wrote:
> Min lokale film-pusher hævder sig ude af stand til at fremskaffe
> dias-film til mit 6X6 kamera. Kan det virkelig have sin rigtighed?

Hm, hvis det skal være Ektachrome kan det måske godt være svært...
Fujifilm er derimod nemt at få fat i.

// Hans
--
Motorcyklister der kører i BIL når det regner er, BILISTER!

Fra : zczc

Dato : 02-06-05 16:24

"Erling Hansen" <email@domain.com> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Min lokale film-pusher hævder sig ude af stand til at fremskaffe
> dias-film til mit 6X6 kamera. Kan det virkelig have sin rigtighed?

Er der nogen grund til at antage, at vedkommende skulle lyve?

Fra : Erling Hansen

Dato : 02-06-05 18:49

zczc <Hans@lg¯.zc> wrote:

> Er der nogen grund til at antage, at vedkommende skulle lyve?

Nej, det har jeg absolut ikke grund til at antage, men han ku' jo i al
enkelhed være uvidende? ? ?
Mvh
Erling

Fra : LT

Dato : 03-06-05 10:51

Scandinavian photo i Sverige har også masser af Ektachrome i 35 mm 120
samt 220.

TL