Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotograf
Fra : René

Dato : 02-06-05 09:58

Jeg har for nylig fået en kunde i Brønderslev, og nu vil jeg gerne skrive en
historie om kunden og hans familie i en lille brochure. Derfor vil jeg gerne
have taget et godt billede af familien i deres private omgivelser - af en
fotograf fra Brønderslev eller nærmeste omegn.

Kan nogen anbefale en fotograf? Jeg er selv fra Sjælland og kender ingen
fotografer i det nordjyske...

På forhånd tak fra

René

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 02-06-05 10:07

René wrote:

> [...]
> fotograf fra Brønderslev eller nærmeste omegn.
>
> Kan nogen anbefale en fotograf? Jeg er selv fra Sjælland og kender ingen

Dit indlæg er off-topic i denne gruppe, opslag der efterlyser
arbejdskraft hører til i news:dk.opslag.stillinger

Læs mere om korrekt brug af grupperne på www.usenet.dk - der kan du
også læse hvad XFUT betyder

XFUT news:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Henri Gath

Dato : 02-06-05 10:57

> Dit indlæg er off-topic i denne gruppe, opslag der efterlyser arbejdskraft
> hører til i news:dk.opslag.stillinger

Nå, så starter futteriet....*LOOOOOL*

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 02-06-05 11:03

René wrote:
> [...]
> fotograf fra Brønderslev eller nærmeste omegn.
>
> Kan nogen anbefale en fotograf? Jeg er selv fra Sjælland og kender ingen

Har du prøvet de gule sider? Ellers er der sikkert en fagforening eller
lign. der kan formidle kontakt.

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Henning

Dato : 03-06-05 14:45

"Thomas Schreiber" <REMOVEnews@schreiber.se> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet de gule sider? Ellers er der sikkert en fagforening eller
> lign. der kan formidle kontakt.

Troll

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 02-06-05 11:04

"René" <rene@tubavej.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> af en fotograf fra Brønderslev eller nærmeste omegn.
>
> Kan nogen anbefale en fotograf? Jeg er selv fra Sjælland og kender ingen

Hej

Jeg kan anbefale Leif Langgaard, han kommer tit i det område, så send mig en
mail med flere oplysninger

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : René Beyer

Dato : 02-06-05 20:20

Tak for jeres svar, især de personlige direkte til min mail, til trods for
at jeg fik stillet spørgsmålet i en forkert gruppe. Ak ja - livet er ikke
altid lige nemt

mvh René

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 02-06-05 20:47

René Beyer wrote:
> til trods for at jeg fik stillet spørgsmålet i en forkert gruppe.

Næ, det gjorde du ikke

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : den ægte fotomand

Dato : 02-06-05 22:03

få dig en profil herinde:

http://www.hot.dk?pid=283197970

Der findes da et par fotograferer fra Nordjyllands amt

Mvh Per

Fra : CP

Dato : 03-06-05 16:14

"den ægte fotomand" <denrigtigefotograf@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> få dig en profil herinde:
>
> http://www.hot.dk?pid=283197970
>
> Der findes da et par fotograferer fra Nordjyllands amt
>
> Mvh Per

Der findes mange fotografer i Nordjyllands Amt - og de vil også gerne tjene
penge. Prøv at spørge om en freelancer via Dansk Journalistforbund.

mvh carsten