Koebes: AD&D
Fra : Pagan

Dato : 01-06-01 15:16

Hej

hvis du har en eller flere af foelgende AD&D 2nd ed. titler som du gerne vil
saelge saa mail mig

Planes of conflict (boxed set) alt skal selvfoelgelig vaere der
Draconomicon
Legends and Lore
Monster mythology
Viking campaigns
Planescape: Dead gods
Complete book of villians
Complete book of necromancers
Planescape: blood war
Planescape monstrous compedium 1 2 3
Manual of the Planes (1st ed.)

MVH Jeppe

Fra : Pagan

Dato : 01-06-01 15:17

ups... Pagan@mail.tele.dk

Fra : Peter Kristiansen

Dato : 01-06-01 15:20

"Pagan"
> Hej
>
> hvis du har en eller flere af foelgende AD&D 2nd ed. titler som du
gerne vil
> saelge saa mail mig
[SNIP liste]

Prøv at hoppe ind på www.wizards.com og kik under downloads. De har en
del ældre produkter til gratis download og nogle man kan betale en
billig penge for - selv om jeg nu ikke lige tror den del af det funker
her i DK.

Peter.

Fra : Pagan

Dato : 01-06-01 17:18

de har ikke de boeger jeg soeger

Fra : Peter Kristiansen

Dato : 01-06-01 17:36

"Pagan"
> de har ikke de boeger jeg soeger

Arhh.. du har vist ikke haft den store lup fremme

Den eneste jeg lige fandt med et hurtigt scan var Legends & Lore (som
er gratis)
http://www.wizards.com/dnd/DnDDownloads_classics.asp

Og Draconomicon som ikker er (3.49$)- men desværre ikke er tilgængelig
i DK.
http://store.wizards.com/productlist.asp?CategoryID=153&AgeID=0&BrandI
D=50&AttributeID=0&StartRow=31&SortBy=AZ

Men lidt har vel også ret - især når det er gratis
Peter

Fra : Flemming Lemche

Dato : 06-06-01 08:25

Du ska gå på www.ebay.com og følge stien
Top > Toys & Hobbies > Games > Role Playing > Fantasy (Der ligger ca. 5000
stk. rollespilsbøger til salg)
eller søger på AD&D.
Jeg har lige været inde og søge selv.

Selv om du bor i DK sender de fleste Worldwide.
Jeg har selv købt flere rollespilsbøger på auktionen.

De fleste af auktionerne har også billed på hvordan bøgerne ser ud.
Så kan du også se om de er i god kvalitet eller er godt brugte.

Held og lykke.
Flemming Lemche
Lemche@image.dk