Blinklysglas på SR
Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 01-06-01 15:05

Der er vel ikke en i/nær københavn der vil låne et blinklysglas ud i 5 min.
for 1/2l kold cola ?

Historien er at jeg godt ville skifte mine foreste blinklysglas til nogle
hvide på min leonardo, men de fås ikke uoriginalt i set der passer. Men SR
indtil 98/99 skulle vist passe, men jeg vil ikke bestille dem postordre uden
at vide om de passer ...

De kan også fåes originalt i hvid, men så er det til de sædvanlige aprilia
priser = dyrt.
--
/Anders Majland Valby, Denmark
/Aprila Leonardo 150 98', 32kkm

Fra : Deaster

Dato : 01-06-01 23:49

Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email)
<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en news:9f87hr$su4$2@news.inet.tele.dk...
> [...]
> at vide om de passer ...
>
> De kan også fåes originalt i hvid, men så er det til de sædvanlige aprilia

Hmm, jeg har en 97'er af SR50, er de ikke kompatible eller hur ?

Jesper (Deaster)
Bare fordi man er bange og paranoid, kan man
godt have ret i, at der er nogen som er efter en.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 05-06-01 10:58

> Hmm, jeg har en 97'er af SR50, er de ikke kompatible eller hur ?

Jo - det er det jeg tror ?

Er der ikke noget med at sr'en blev faceliftet omkring 98/99. Så det er den
"gamle" model jeg tror der passer. Dvs 97'eren skulle passe- Hvor i landet
holder du til Jesper ?

Mvh
Anders Majland

Fra : Deaster

Dato : 05-06-01 12:30

Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email)
<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en news:9fibhs$jn1$1@news.inet.tele.dk...

> [...]
den
> "gamle" model jeg tror der passer. Dvs 97'eren skulle passe- Hvor i landet

På Østerbro i Kbh.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 05-06-01 16:05

> På Østerbro i Kbh.

Jeg kan ikke gennemskue hvad der skal rettes i frankatnasa@hotmail.dk for
addressen bliver gyldig. Eller kunne jeg jo lige kigge omkring og se om et
glas passer ?

/Anders

Fra : Deaster

Dato : 05-06-01 23:50

Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email)
<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en news:9fisem$m09$1@news.inet.tele.dk...

> Jeg kan ikke gennemskue hvad der skal rettes i frankatnasa@hotmail.dk for
> addressen bliver gyldig. Eller kunne jeg jo lige kigge omkring og se om et
> glas passer ?

Det kan jeg egentligt godt forstå, det skal være .com til sidst istedet.
Hmm, det har jeg slet ikke langt mærke til.