html.dk og hjemmesidenskolen.dk på engelsk
Fra : Thomas VJ

Dato : 05-06-05 16:53

Hejsa,

Håber det her er et OK forum til mit spørgsmål, ellers håber jeg i bærer
over med mig!

Jeg har haft meget stor glæde af html.dk og hjemmesideskolen.dk og ville
gerne anbefale noget lignende det til min engelsktalende ven.
Er der nogen herinde der kan anbefale engelsk sprogede websteder i stil med
html.dk og hjemmesideskolen.dk.

--
Mvh,
Thomas VJ

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 05-06-05 17:03

On Sun, 5 Jun 2005 17:53:17 +0200, "Thomas VJ"
<forkertadresse@nowhere.invalid> wrote:

> [...]
>gerne anbefale noget lignende det til min engelsktalende ven.
>Er der nogen herinde der kan anbefale engelsk sprogede websteder i stil med

http://www.w3schools.com/
http://css-discuss.incutio.com/?page=UsefulResources
http://www.webreference.com/html/
http://webmonkey.wired.com/webmonkey/index.html

Det var lige lidt af det jeg kunne huske i hovedet, jeg har ikke nogle
bogmærker til tutorials.

--
Now Playing:
HIA - Biosphere - Corona

Fra : Christoffer

Dato : 05-06-05 17:10

"Thomas Jespersen" <thomas@lucky-music.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://webmonkey.wired.com/webmonkey/index.html
>
> Det var lige lidt af det jeg kunne huske i hovedet, jeg har ikke nogle
http://css-discuss.incutio.com/?page=UsefulResources ... Meget godt husket i
hovedet =)

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 05-06-05 17:11

On Sun, 5 Jun 2005 18:09:43 +0200, "Christoffer"
<christoffer@buur.info> wrote:

>http://css-discuss.incutio.com/?page=UsefulResources ... Meget godt husket i
>hovedet =)

Ja, ok, mozillas autocomplete hjælper lidt :)

--
Now Playing:
Kraftwerk - Kometenmelodie 1

Fra : Thomas VJ

Dato : 05-06-05 18:03

"Thomas Jespersen" <thomas@lucky-music.dk> skrev i en meddelelse
<klip>

> [...]
> http://webmonkey.wired.com/webmonkey/index.html
>
> Det var lige lidt af det jeg kunne huske i hovedet, jeg har ikke nogle

Godt husket og mange tak! Min engelsksprogede veninde vil helt sikkert sætte
pris på det. Jeg forsøger ihærdigt at få hende til at droppe frontpage og
ramme sider ...

Fra : Thomas gade

Dato : 05-06-05 18:23

Thomas VJ wrote:

> [...]
>pris på det. Jeg forsøger ihærdigt at få hende til at droppe frontpage og

Så skal hun tage at kigge på den her http://htmldog.com/ den er rigtig
godt skrevet..

Mvh Thomas