Forum og tagwall
Fra : christian

Dato : 04-06-05 17:41

Hej, jeg har en hjemme side, men jeg mangler et godt lille og
nemt forum. Er der nogen der kender et godt forum??

Og jeg mangler faktisk også en lille tagwall.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 04-06-05 18:36

christian skriblede bla:

www.hotscripts.com

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : christian

Dato : 04-06-05 18:57

> www.hotscripts.com
>

> --
>
> Mvh.John
> www.john.jp-web.dk

Ja der var jo mange, er der ikke en der er bedre end de andre?

Fra : jopa

Dato : 04-06-05 19:30

christian skriblede bla:

> Ja der var jo mange, er der ikke en der er bedre end de andre?

Ved jeg ikke men går ud fra at det skal inkluderes på denne
http://www.christianhjemmeside.frac.dk/
Så sørg for at finde noget der kan tilrettes således at det passer ind i
dit
design

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Christoffer

Dato : 04-06-05 19:55

"christian" <christian.jonstrup@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej, jeg har en hjemme side, men jeg mangler et godt lille og
> nemt forum. Er der nogen der kender et godt forum??
http://www.schaefner.dk/?context=scripts <-- Synes selv at der godt, simpelt
forum og forholdsvis nemt at tilpasse

--
Christoffer B.

Fra : jopa

Dato : 04-06-05 20:04

Christoffer skriblede bla:
> http://www.schaefner.dk/?context=scripts <-- Synes selv at der godt,
> simpelt forum og forholdsvis nemt at tilpasse

så snupper du det

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : christian

Dato : 04-06-05 21:27

Når jeg har installeret det står der bare dette:

Warning: mysql_connect(): Access denied for user: 'abc@localhost' (Using
password: YES) in /web/www/frac/users/christian/config.php on line 14

Warning: mysql_select_db(): Access denied for user: 'www-data@localhost'
(Using password: NO) in /web/www/frac/users/christian/config.php on line
15

Warning: mysql_select_db(): A link to the server could not be established
in /web/www/frac/users/christian/config.php on line 15

Warning: mysql_query(): Access denied for user: 'www-data@localhost'
(Using password: NO) in /web/www/frac/users/christian/index.php on line
16

Warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in
/web/www/frac/users/christian/index.php on line 16
Access denied for user: 'www-data@localhost' (Using password: NO)

Hvad kan der være galt.

Og det er på denne side: www.christian.frac.dk

Fra : jopa

Dato : 04-06-05 21:32

christian skriblede bla:
> Når jeg har installeret det står der bare dette:
>
> Hvad kan der være galt.

Du skal skrive dine MysQl oplysninger i config filen.
Den kan ikke oprette forbindelse til din database.
Ved ikke om i har adgang til sql database på "frac"

Hvis ikke så find et forum der kører med tekstfiler istedet.

ps dit ? er nu ved at være mere passende i

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : christian

Dato : 04-06-05 21:35

> [...]
>
> Hvis ikke så find et forum der kører med tekstfiler istedet.
>
> ps dit ? er nu ved at være mere passende i

Okay kender du så et godt forum med tekstfiler? :)

Fra : jopa

Dato : 04-06-05 21:48

christian skriblede bla:

> Okay kender du så et godt forum med tekstfiler? :)

)

Ja så skal jeg jo til at lede og det gider jeg ikke

Der findes garanteret mange på det link jeg gav dig så du må checke dem af,
eller opret et gratis hotel på www.1go.dk og smid din database der og så
link til den

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Thomas gade

Dato : 04-06-05 22:55

christian wrote:

> [...]
>
>Warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in
>/web/www/frac/users/christian/index.php on line 16

Du skal oprette de databaser der kræves af dit script, og angive det
rette dbnavn og password i scriptet.
Der findes formentlig en readme file, der beskriver hvordan, blandt dem
du har downloadet.
Din adgang til databasen er via phpmydamin. Du styrer din database via
phpmyadmin som du logger dig på via frac´s hp med dit password og
brugernavn til frac.

Mvh Thomas