CSS - </div> Uønsket linie skift ?
Fra : SpookiePower

Dato : 02-06-05 14:09

Jeg har lavet mig en aflang boks som indeholder flere bokse med data i.
Disse bokse vil jeg nu gerne have til at ligge i forlængelse af hinanden vandret,
men de kommer til at stå oven på hinanden, som om der sker et linieskift hvergang
en boks er blevet dannet. Neden for er et eksemple på min kode indtil videre.

Er der nogle som kan hjælpe mig med dette uønsket linieskift ?

%><div class="lillebox"><%Response.write objRS("brugernavn")%></div><%
%><div class="lillebox"><%Response.write objRS("GameCompletion")%></div><%
%><div class="lillebox"><%Response.write objRS("ASpecPoints")%></div><%

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 02-06-05 14:21

SpookiePower wrote:
> [...]
> en boks er blevet dannet. Neden for er et eksemple på min kode indtil videre.
>
> Er der nogle som kan hjælpe mig med dette uønsket linieskift ?

[snip kode]

Du kan enten floate "lillebox" left eller display inline den.
Hvis du display dem inline kunne du også lave dem til span elementer.

PS. er du sikker på at det du laver ikke er tabulær data?

--
Martin Hintzmann Andersen
http://www.hintzmann.dk/