fjern blokering
Fra : Christoffer

Dato : 26-05-05 17:34

okay... sagen er den at jeg er kommet til ignorere mine egne
indlæg i nyhedsgrupper (og ja, jeg ved godt det ikke er videre
genialt) så nu spørger jeg... "Hvordan fjerner jeg min blokering
af mig selv?"

Jeg er klar over at det ikke er den rigtige gruppe, men kan ikke
rigtig oprette en tråd i .velkommen da jeg ikke ville kunne se
min egen tråd.

...hjælp :'(

Christoffer

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-05-05 17:37

Christoffer wrote:
> [...]
> indlæg i nyhedsgrupper (og ja, jeg ved godt det ikke er videre
> genialt) så nu spørger jeg... "Hvordan fjerner jeg min blokering

Hvilken news-reader?

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/

Fra : Christoffer

Dato : 26-05-05 18:30

> Hvilken news-reader?
Glemte jeg selvfølgelig at sige... Outlook Express 2004

Fra : jopa

Dato : 26-05-05 18:53

Christoffer skriblede bla:
> Glemte jeg selvfølgelig at sige... Outlook Express 2004

I toppen
Funktioner
Liste over blokerede afsendere

--

Mvh.John
www.jp-web.dk

Fra : Christoffer

Dato : 26-05-05 20:36

> I toppen
> Funktioner
> Liste over blokerede afsendere
Tak! Nu ved jeg det til næste gang :p

--
Christoffer

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-05-05 19:29

Christoffer skrev:

>Glemte jeg selvfølgelig at sige... Outlook Express 2004

Den kender jeg godt nok ikke (men kender Outlook Express 6 i
forskellige versioner).

Alternativt fremfor at spærge i en forkert gruppe, så kunne du
ha' brugt http://nyhedsgrupper.tdconline.dk/ til at få adgang til
en relevant gruppe
(news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express)

En googlesøgning havde sikkert også givet svaret.
--
Knud