Andet multimedie
bentjuul 3670
Font id..?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 06-06-05 20:13

Er der nogen der ved hvilken font dette er: http://lalala.dk/man.jpg - om om
den kan downloades som freeware?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Studio Smalbro

Dato : 07-06-05 10:14

Avantgarde. Den er ikke freeware.
Kh
Bjørn

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 07-06-05 11:38

"Studio Smalbro" <studio@smalbro.dk> skrev i en meddelelse
> Avantgarde. Den er ikke freeware.
> Kh
> Bjørn

Hej Bjørn

Tak for dit forslag, men Avantgarde har ikke det "skæve" M - jeg har
Avantgarde på en Corel CD. Ved du om der findes flere versioner af
Avantgarde eller om det er en anden skrift jeg leder efter?

På forhånd tak.

Fra : Jane :o)

Dato : 07-06-05 13:29

On 07/06/05 12:37, in article 42a578a6$0$168$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> [...]

> Avantgarde på en Corel CD. Ved du om der findes flere versioner af
> Avantgarde eller om det er en anden skrift jeg leder efter?

Tror du ikke bare at der er "rykket" lidt I det M...??

Mvh Jane
---
http://www.125.dk

Fra : per christoffersen

Dato : 07-06-05 16:18

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Avantgarde på en Corel CD. Ved du om der findes flere versioner af
> Avantgarde eller om det er en anden skrift jeg leder efter?

Jeg tror ikke, det er en font, der har det udseende (så har font-designeren
da ihvertfald været påvirket af et eller andet).
Der er nok tale om en form for håndtgenet logo, evt. men udgangspunkt i
enskrift (som godt kunne være Avantgarde).

/Per

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 07-06-05 19:59

"per christoffersen" <pc@FJERNcomonto.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der er nok tale om en form for håndtgenet logo, evt. men udgangspunkt i
> enskrift (som godt kunne være Avantgarde).

Synes bare jeg har set et M tegnet på den måde tidligere, så tænkte at det
nok var en font. Har rentegnet den i stedet - med en kopi og flip af N'et så
gik det helt ok

--
http://lalala.dk - Dolp den lyseblå flodhest