Havecenter i Viborg?
Fra : Anne Marie

Dato : 06-06-05 19:00

Hej.

Er der nogen, der kender et havecenter i/ nær Viborg som kan anbefales? Jeg
skal finde et center, hvortil jeg kan forære et gavekort til nylige hus/
haveejere.

På forhånd tak.

Hilsen Anne Marie

Fra : Inger Pedersen

Dato : 06-06-05 19:17

"Anne Marie" <yrkamht@mail.dk(fjern yrk)> skrev i en meddelelse

> Er der nogen, der kender et havecenter i/ nær Viborg som kan anbefales?
> Jeg
> skal finde et center, hvortil jeg kan forære et gavekort til nylige hus/
> haveejere.

Jeg har lige købt en gave + gavekort i Ikast Plantecenter (mellem Ikast og
Hammerum).

http://www.ikast-planteskole.dk/menu/navigation1c.htm

Det kan anbefales: Gode planter og solid vejledning.
Det var første gang jeg var der (og egentlig bare fordi modtageren i
forvejen har handlet der), men bestemt ikke sidste.
Og de er medlem af Bo Grønt-kæden, så gavekortet behøver ikke nødvendigvis
bruges i Ikast.

Hilsen Inger

Fra : Andrea

Dato : 06-06-05 19:21

> [...]
Jeg
> skal finde et center, hvortil jeg kan forære et gavekort til nylige hus/

Der ligger noget, der vist nok hedder Plantorama i Viborg. (Det ligger ude
ved A-Z hvis det siger dig noget). Jeg synes det er et okay sted...
Mvh. Kristina

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 06-06-05 19:22

"Anne Marie" <yrkamht@mail.dk(fjern yrk)> writes:

> Er der nogen, der kender et havecenter i/ nær Viborg som kan anbefales? Jeg
> skal finde et center, hvortil jeg kan forære et gavekort til nylige hus/
> haveejere.

Der ligger en Plantorama ude ved A-Z.

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Inger Pedersen

Dato : 06-06-05 19:29

> Der ligger en Plantorama ude ved A-Z.

Ja, men jeg synes, det er dyrt, og vejledningen er det så som så med efter
min erfaring.

Hilsen Inger

Fra : Pilen

Dato : 06-06-05 20:57

Asmild Plantecenter .
Tlf : 86672400 .
Ligger nogle få kilometer uden for Viborg .

Venlig hilsen
Ole Pihl

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Knud L R

Dato : 06-06-05 21:20

- og det er topkvalitet- og -service (men ikke billigt)

Fra : Anne Marie

Dato : 07-06-05 18:46

Super - i skal have mange tak for jeres svar

Mange hilsener fra Anne Marie