Paldåse til kølekompressor - hvor?
Fra : Ulrich

Dato : 06-06-05 16:16

Goddag de herre.

Jeg har en kompressor (Denso 7SB16C)
Jeg skal bruge en pakdåse til den aksel der kommer ud foran.
Hvor dælen hitter jeg den?

http://www.klimasystem.dk/index.htm har meget, men ik lige til den.
Jeg var også lige en tur til greve, de havde heller ik noget.

Er der nogen ideer?

--
Hygge Ulrich

Fra : Kito

Dato : 06-06-05 16:33

"Ulrich" <uz_FILTER_@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har en kompressor (Denso 7SB16C)
> Jeg skal bruge en pakdåse til den aksel der kommer ud foran.
> Hvor dælen hitter jeg den?
>
> http://www.klimasystem.dk/index.htm har meget, men ik lige til den.
> Jeg var også lige en tur til greve, de havde heller ik noget.
>
> Er der nogen ideer?
>

> --
> Hygge Ulrich
>
> Hej Ulrich, Hvis en pakdåse er sådan en i hård gummi med et hul i midten
> så står der formodentlig 6 tal på den. det ene par tal fortæller
> tykkelsen. Det andet det udv mål. Det sidste huldiameter.
Prøv evt sanistål hvis det er sådan en fætter du har.

mvh
Poul

Fra : Ulrich

Dato : 06-06-05 18:33

"Kito" <FUCK*SPAM!@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Ulrich" <uz_FILTER_@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv evt sanistål hvis det er sådan en fætter du har.

Okay, jeg kan se sanistål har SKF lejer mm.
Jeg river fat i dem., de har måske både leje og pakdåse.
Jeg piller ik noget fra hinanden uden jeg har en ny
Den er nemlig kun lidt utæt

--
Hygge Ulrich

Fra : alexbo

Dato : 06-06-05 16:33

"Ulrich" skrev

> Er der nogen ideer?

Sivertsen og Bay på københavnsvej i Roskilde har pakdåser i løs vægt.
Tag den gamle med eller nøjagtigt mål.

mvh
Alex Christensen

Fra : Ulrich

Dato : 06-06-05 18:35

> "Ulrich" skrev

> Sivertsen og Bay på københavnsvej i Roskilde har pakdåser i løs vægt.
> Tag den gamle med eller nøjagtigt mål.

Jo, kunne være en mulighed.
Jeg har i alt fald aksel mål og hullet pakdåsen sidder i.

--
Hygge Ulrich

Fra : Palle S.

Dato : 06-06-05 18:32

> Er der nogen ideer?
>

> --
> Hygge Ulrich

http://www.polarbearinc.com/PBPC/homepage/Search/CP/product_Components.html

Men fortæl lidt mere om hvilen ( diselbil) den sidder i
så kan jeg måske hjælpe

Palle

Vanløse

Fra : Ulrich

Dato : 06-06-05 20:16

"Palle S." <jesus.elsker.dig@gmail.com> skrev i en meddelelse

http://www.polarbearinc.com/PBPC/homepage/Search/CP/product_Components.html

> Men fortæl lidt mere om hvilen ( diselbil) den sidder i
> så kan jeg måske hjælpe

Du har satme fat i noget af det rigtige
Bilen: Mercedes C-klasse model 202 fra år 2000, motor: 220 CDi¨
Pumpen er som sagt Denso 7SB16C
Mercedes OMP nr er 000 234 09 11 på pumpen
Et andet OMP nr er 000 230 20 11, det bliver sikkert erstattet af andre
nr....

Vanløse = perfekt

--
Hygge Ulrich

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-06-05 19:27

> [...]

> http://www.klimasystem.dk/index.htm har meget, men ik lige til den.
> Jeg var også lige en tur til greve, de havde heller ik noget.

Måske her:
http://www.carstenholm.dk
De har lidt af hvert

--